Březen v obrázcích

 Tak už máme za sebou i březen. Upřímně.. Skoro jsem nevytáhla paty z domu.. Počasí pořád ještě nic moc.. A když už bylo přece jenom pěkně, vůbec se mi nikam nechtělo.. Jasně.. Nouzový stav, kdy se nesmí opouštět území obce tomu vůbec nepomáhá.. Nutnost nosit respirátor kamkoli se pohnem.. Moje pleť fakt ocení, až to nebude nutné.. 

Jasně, chápu tyhle omezení (i když některé jsou fakt na hlavu) a dodržuju je, to ale nic nemění na tom, že jsem poslední dobou absolutně bez nálady a nechce se mi vůbec do ničeho.. Dokonce mám i takové pitomé dny, kdy se mi nechce ani vylézt z postele.. 

Přesto však, když dávám dohromady tenhle článek, nestačím se divit, kolik jsem toho i tak za březen stihla. 

Pojďte se podívat, jaký jsem měla březen. 

K MDŽ jsem od přítele dostala růži (ví, že řezané kytky nemám moc ráda..ale aspoň jednu si neodpustí), druhou jsem našla za stěračem mého auta - stále nevím od koho!!! 

Narazila jsem na cestovatelskou besedu online.. Ani minutu jsem neváhala a ihned kupovala lístek.. 

Jižní Amerika a Karel Štěpánek.. Během této přednášky jsem uhodla soutěž a poprvé v životě jsem něco vyhrála!!! 

. . A to tuhle knížku od úžasně nadaného fotografa Pavla Svobody. 

Radost z výhry!! Už se těším, až na ni příjde řada ☺


Nedávno jsem četla tuhle super knížku - Život v dodávce

Miluju tlusté knížky.. 😍 ale stejně mi těchto 720 stran vydrželo necelé 3 dny. 

Během karantény hodně vařím.. Téměř každý den. Ale inspirace už pomalu dochází.. 

Miluju tuhle mangovou Pepsi.. Bez cukru.. Nic extra zdravého, ale výborně mi zahání chuť na sladké.. 

Moje oblíbená snídaně.. Avo chléb 🥑

Na oběd jsem tak dělala tortilly, které byly extra výborné.. 

To je čirá radost.. Takové krásné avokádo.. 

Zkoušela jsem také Džuveč podle Kristýnky Bubu.. 

A skoro každý druhý den si dělám na snídani kokosový mug cake s jogurtem.. 

Občas je potřeba udělat si radost.. Quattro Formagi je láska.. 

Aspoň že do té práce se může člověk načančat a namalovat.. 😄

Zapojila jsem se také do pomoci zoologickým zahradám.. 



A to konkrétně drobným finančním příspěvkem Zoo ve Dvoře Králové.. Můžete si vybrat, jaké zvířátko chcete pozvat na oběd/snídani/večeři.. Já jsem neodolala želvám 🐢

Druhý díl Travel show Zvedni zadek - tentokrát Skandinávie. 


Další online cestovatelská přednáška "Napříč Patagonií v dodávce"

V březnu jsem taky oslavila narozeniny.. Ale o tom více až v dalším článku.. Když jsou ale uzavřené všechny obchody, měla jsem všechny dárky zabalené ve vánočních balících papírech.. 😅😂

Vínečko s přítelem.. Je potřeba udělat si to hezký.. 

S kamarádkou jsem zašla do lesa nasbírat medvědí česnek.. Ještě byl ale malinký, tak mám v plánu na něj jít ještě za pár dní.. 

Pár dní mi nebylo moc dobře, tak jsem si koupila Covid test.. Naštěstí negativní. Mamka ale teď v březnu měla Covid už podruhé.. Mě se prozatím vyhýbá.. 

V březnu měl narozeniny taky taťka.. Tak dlouho jsme se s mamkou domlouvaly, která upeče dort, až jsme se domluvily blbě a upekly jsme ho obě dvě.. 😃 Naštěstí u nás se neztratí.. 😇

Svátek v březnu slavil tak přítel, takže slavení bylo až až.. Jsem ráda, že už je březen za náma a už žádné popíjení a přecpávání.. Znáte Vaška z @CountryWreathMoravia?? Každý den dává do stories takové nádhery s aktuálním svátkem.. 😍

Poslední dobou místo, kde trávím snad nejvíce času.. 😄

A touhle mou novou oblíbenou fotkou se s Vámi prozatím loučím. V příštím článku se s Vámi podělím o to, jaký můj narozeninový dárek dělá tak krásné fotky.. Já jsem z téhle úplně nadšená.. 

Jaký byl Váš březen? Dejte mi tip na to, co rádi vaříte vy.. Máte nějaký dobrý recept na to, jak zpracovat medvědí česnek?? 

Pa Š. 🌼

Komentáře

  1. Vypadá to, že jsi měla super březen :) Také jsem pomohla zoo, z čehož mám radost. Dodatečně vše nejlepší k narozeninám! Já mám březen tak nějak stejný, jako leden a únor.. Práce, škola, pořád lítám sem a tam. Do toho řešíme bydlení, takže se těším na další dobrodrůžo:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky :) I přes to, že jsi byla převážně doma, jak píšeš, ak jsi měla pestrý měsíc :) Hlavně a´t je duben ještě lepší a můžeme ven :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé fotky. Uh a to jedloo. Mňam, až som z toho hladná. Musím povedať, že mangovú pepsi som ešte asi ani nevidela, ale vyskúšala by som. Čo sa týka receptov, tak mám pocit, že táto karanténa ma úplne vymačkala do posledného dúšku. Mám pocit, že už som varila asi všetko. Ale ja si teraz doma často robievam spring rolls, je to rýchle a zdravé. To mi stačí :D

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ty se chystám taky.. Dělala jsem se před pár lety celkem často a úplně jsem na ně zapomněla.. 😄 připomněla mi je až vietnamská kuchařka, kterou jsem dostala na Vánoce 😄

      Vymazat
  4. Krásne fotky. Ja milujem tortily ale také tie klasické z mäsom, kukuricou a tak. A neboj inšpiráciu na varenie nájdeš. Pozri si nejaké videá na youtube alebo blogy. A čo sa týka covidu tak všetci okolo nás mali a my doma nikto nič. Tiež nás to obchádza. Nechápem

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤ tortily jím teď pořád.. Poslední dobou mi strašně chutnají i na sladko.. S nutelou.. Banánem.. Jahodama.. 🙂

      Vymazat
  5. Náhodou docela plný březen :) jinak ta růže za stěračem je milé gesto, ale škoda, že nevíš od koho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář.. :) stále jsem na to nepřišla.. Třeba se to někdy dozvím.. :)

      Vymazat
  6. Jee měla jsi moc hezký a plný březen bych řekla! ♥ Ale co teda musím podotknout, že jsi neskutečná kočka! Působíš hrozně sympaticky a mile, opravdu ♥ :)
    Jinak taťka se měl teda mít takto dva dorty k narozeninám o tom si já můžu nechat jenom zdát a ještě tak povedený a domácí! Jsou nejlepší :) hezký článek :)
    Chci se zeptat máš Instagram? Nechtěla bych aby mi něco uteklo na tvém blogu a měla přehled i tam ♥ Líbí se mi tady..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je ale tak strašně milej komentář.. 😍❤ moc děkuju.. :) instagram nějak extra nepoužívám.. Vždycky si vzpomenu tam něco přidat jednou za 100 let.. :) ale klidně mrkni.. Budu ráda.. @sarka.hrdlickova

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy