Spring in pictures..

Ahoj,
dnes je tu článek, který shrnuje moje jaro. Celé jaro u mě bylo ve znamení Aljašky. Několikrát jsem navštívila Prahu - kvůli pohovoru.. kvůli vyřizování víza.. (mám ho!!) 😁 ..na výletu s dětma.. a brzy mě tohle krásné město čeká znova.. tentokrát pouze jako přestupná stanice na dovolenou. Ale o tom někdy jindy. 😁

Pojďte mrknout na fotky. Doufám, že i Vaše jaro (podle těch šílených teplot spíš léto) je stejně fajn, jako to moje. ❤

..na procházce s pupikama 🐶🐶🐶

Zvědavá Tina

Matcha laté 😬 nikdy více!! 😂

Mňam risotto.. Tgm café..

Konečně hotové puzzle - Mont St. Michel ❤

Po 300 letech jsem v obchodě objevila meruňkového mrože ❤❤❤ (láska z dětství) ..dneska stojí za ho*no 😢

Praha poprvé...

..podruhé

..potřetí

..a naposledy 😂


Konečně dorazil pas s vízem! Aljaško, těš se! 😁 🌎✈

S dětma jsme navštívili včelaře, každý jsme si mohli pochovat.. 🙈😂🐝

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích