Decembre in pictures

     Ahoj, dnes jsem tady s článkem, který shrnuje můj prosinec. 
     Prosinec je pro mě nejkrásnější období 
v roce, ale zároveň taky neznám hektičtější. Dárky a předvánoční shon je už jen třešinka na dortu. Jsem tvořivá duše, takže prosinec je pro mě obdobím především jarmarků a doděláváním objednávek. Takže obdobím, kdy makám a vyrábím, dokud únavou nepadnu. ..ale stejně to miluju. 
 Nakoukla jsem do Hornbachu, kde mají ty Vánoce fakt nádherné ❤ Každý rok se tam moc těším..načerpám inspiraci, nakoupím vánoční dekorace..
 Vždycky se ponořím do vánoční atmosféry ve chvíli, kdy se na náměstích začnou rosvěcovat stromečky.
 Moje oblíbené Skořicáky podle Kačky (Smoothcooking)
 Letos jsem také poprvé zdobila perníčky. Moc jim nedám, ale oko potěší.

Zavírala na dobro moje nejoblíbenější restaurace, tak jsem musela ještě dohnat to výborné jídlo. Především nejlepší burgery široko daleko. Ty ale samozřejmě nemám vyfocené.





 Udělala jsem pauzu v tom vánočním shonu a vyrazila s rodinkou na adventní trhy do Budapešti. Koupila jsem tenhle "zájezd" mamce k narozeninám. Přidal se k nám i brácha s přítelkyní. Tak jsme si tenhle den krásně užili. Zima ale byla pořádná a na sníh jsme byli absolutně nevybavení. Poučení pro příště. 


 Po dlouhé době jsem si doma nazdobila stromeček. Pár let zpět jsem Vánoce moc neprožívala. Neměla jsem zrovna šťastné období a poslední, na co jsem myslela bylo zdobení stromečku. A jsem ráda, že je to všechno za mnou a z Vánoc se těším. A těch 12 dní volna taky není k zahození.
 Náš benjamínek pózuje z donucení u stromečku. Příští rok už třeba budu mít stejně krásný stromek jako mamka.
Štědrý večer jsme s rodinou (už tradičně) slavili 25.prosince. Bráška je hasič a každý rok tráví Vánoce v pohotovosti na služebně. Ale nezáleží na tom, kdy..a po těch letech už nám to ani nepřijde zvláštní. Hlavně, že jsme spolu. 

A jaký byl Váš prosinec?

Š. ❤

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích