Prosincové nákupy

     Zdravím Vás v novém roce. Ráda bych se vrátila zpět a ještě chvíli se věnovala roku starému. Chci Vám ukázat nejen, co jsem nakoupila v povánočních výprodejích, ale i novinky či stálice, které jsem už nutně potřebovala protože mi docházely nebo jsem prostě a jednoduše neodolala.

     V lékárnách Dr.Max měli až do 32.12. akci na kosmetiku Nuance a Uriage. 1+1zdarma.

     Po dlouhém vybírání jsem zvolila kosmetiku Nuance. Koupila jsem si dva produkty z řady Hydro Radiance Control. Denní krém pro suchou pleť a sérum pro všechny typy pleti. Celkem mě tyto dva výrobky vyšly na 599,- Jsem na ně upřímně zvědavá.

     Pro ty, kdo tuto kosmetiku neznají..jedná se o francouzskou přírodní kosmetiku, která využívá rostlinné složky ve vysokých koncentracích, které prohlubují účinek. Kosmetika je vhodná i pro velmi citlivou pleť, protože neobsahuje žádné silikony, parabeny ani minerální oleje. Tak uvidíme. Vyzkouším a dám vědět. :)
      V drogerii jsem si koupila už asi 6. balení make-upu od Catrice HD Liquid Coverage. Používám odstín 010 Light Beige - nejsvětlejší. Ideální pro bledule jako jsem já. Na pleti je lehounký a přitom dobře kryje. Krásně voní a nedělají se mi šupinky na suchých místech. Docela dlouho na pleti vydrží a neucpává mi póry.

Balzám na rty Eos je nejroztomilejší balzám na světě. Mám už několik různých, tak když jsem v drogerii Teta narazila opět na slevněný (cca 70,-) ihned jsem po něm sáhla. V kabelce jako když najdete.

     Na mé věčně suché rty jsem si koupila na vyzkoušení balzám Blistex, který má lehce mentolové aroma a rty hezky hydratuje.

     A pořídila jsem si taky růžovou vodu od Alverde. Četla jsem v recenzích, že si ji mnoho žen chválí. Vyzkouším a uvidím.
 V drogerii Teta jsem taky sehnala tyhle dvě vůně od Beyoncé. Rise a Shimmering Heat. Obě v balení 30ml slevněné na 149,- tak jsem ani vteřinu neváhala.

Už nějakou chvíli jsem chodila okukovat do H&M tuhle kašmírovou šálu. Vždycky jsem si řekla: "příště..musím šetřit." Když jsem šla koupit kamarádce dárek k Vánocům - stejnou šálu v barvě Camel, zjistila jsem, že je mají slevněné z 399,- jen na 99,-!!! A to už jsem ji tam nechat rozhodně nemohla. Koupila jsem 3. Pro kamarádku a pro mamku Camel a pro mě šedou.. Miluju takové teploučké zimní šály, do kterých se můžu pořádně zachumlat.

     Ve Fann parfumérii jsem si pořídila tenhle ú-ž-a-s-n-ý sprchový gel, který voní po lískovém oříšku a čokoládě. Ta vůně je něco neuvěřitelného. Láska na první ovonění. 
     Do košíku jsem si také přihodila krém na ruce značky Pielor s vůní kokosu a limetky. Krásně hydratuje a ruce jsou po něm neuvěřitelně hebké. Asi půjdu vyzkoušet i další varianty. Pracuju s keramikou a ruce mám vždy šíleně vysušené. Takže takový výborný krém se u mě neztratí.

A co vy? Používáte některý z těchhto výrobků? 

Š. ❤


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Skotsko - 2.část