October in Pictures 🍁

     Krásný večer Vám přeju. :) Dneska jsem celý podzimní den trávila na cestách. Mám o víkendu školu. Příští víkend taky, ale jako věčný snílek a optimista mám strašnou radost z toho, že mě čekají už jen dva víkendy a pak mám zasloužené volno. Další studium mě čeká až v únoru!! :)
     Pomalu už nakupuju Vánoční dárky. (Letos jsem se rozhodla nenechat nákupy až na poslední týden před Vánocema). Jsem zvědavá, jak tohle dopadne. Jestli překvapím sama sebe, nebo budu (tradičně) shánět dárky na poslední chvíli.
     Co Vaše nákupy? Máte už nakoupeno, nebo aspoň vymyšleno?

     Pojďte se teď podívat, jaký byl můj říjen v obrázcích.


     Moje nová závislost a nutná zastávka při návštěvě Prahy.. PAUL ❤ ..a tahle pistáciová Éclair je láska.

Člověk si nemůže prostě vybrat.. :)


      V Kroměříži měl můj malej bráška hasičskou přísahu. Den jsme si výborně užili (i přes upršené počasí)... i slzička mi ukápla, když děkovali rodinám, že své blízké nechali nasazovat vlastní život k záchraně druhých..  Neposlouchalo se to lehce.. Ten strach nikdy nepřejde.. A moc tomu teda ten náš hasič nepomáhá.. :)  Ale byla jsem na něj strašně pyšná.. :)


     S mýma dětma ve škole jsme tvořili z keramiky.. Jsem z nich nadšená. Na prvňáčky a druháky podle mě super práce..


     Tenhle šnek na lavici mě upřímně pobavil. :D Dokonale vystihl to, jak jsem se ve škole cítila.. :D

      Kamarádka nám do školy přineska ukázat hada.. Žofku. Tady se ještě tvářím vcelku normálně, o chvíli později se začala plazit nahoru.. To už sem tak v klidu nebyla.. :D sice se hadů nebojím, ale chovala sem si ho poprvé a člověk se bojí každýho pohybu.. :D 

     Moje nejmilovanější maminka měla narozky.. A protože miluje klasické dorty, jeden jsem jí upekla.. :) O týden později jsme slavili i bráchovy narozky. :)

      Vyzkoušela jsem si koupit vůně z e-shopu www.krasnevune.cz
     Nabízí toaletní vody, parfémové vody i parfémy.. Alternativy pánských značek. Na jejich stránkách si můžete stáhnou převodník vůní, kde vyčtete, který světoznámý parfém to je. Koupila jsem si Chloé Chloé, BVLGARI - Omnia Crystaline, Hugo Boss - Ma Vie a sadu 10ti vzorečků (7 dámských a 3 pánské). Vůně opravdu odpovídají.. Vydrží docela dlouho.. Do kabelky super, ale originál je pro mě originál. Asi jsem moc náročná. Chloé mi hned zabavila mamka.. :D 
      Tvoření na Vánoce je u mě v plném proudu.

Škola...škola...a zase škola. 
      Ve škole jsme měli Dýňování.. Bylo to krásné..

      Byla jsem na perfektním školení - Robotika ve výuce - Ozobot a Bee-bot. Je to geniální hračka, se kterou se děti učí základy programování. Vhodné pro děti od 2-3let do 11ti. Kdyby někdo nevěděl, co na Vánoce třeba.. :D Cena za Bee-bota je asi 1.990,- 
      Takové moje malé štěstíčko.. Cesta domů ze školy...a věcné zpoždění. 

 I když ta rána cestou do školy mají taky něco do sebe..
      Ve Fann jsem si koupila moje oblíbené krémy na ruce.

 ...a šla jsem do drogérky..jenom pro linky, které mi došly.. :D

      Úspěšně jsem zvládla další kurz keramiky pro dospělé.. :)

      I tohle mě občas potká.. (mou hloupostí). Keramiku prostě neuspěchám.. :D

      Na Fler jsem si koupila tenhle tepaný ručně vyráběný přívěsek ze stříbra.

      Maxík se tvářil jako ten největší a nejhodnější andílek.. A v zápětí jsem pochopila proč...

 (Tohle je výsledek asi 5ti min o samotě, když jsem si jen odskočila do obchodu). :D

      Letos jsem se rozhodla pomoct takto. Znáte Ježíškova vnoučata? Můj dárek budu posílat paní Jarušce do domova důchodců v Kolíně. Je super, že má koníček, který ji naplňuje a máme ho společný. :) 

      Malá modelka Tina.  :)

      Konečně se mi podařilo domalovat družinu. Hurá!!

     A na závěr krásná vánoční kolekce kelímků z PAUL. ❤❄


Jaký je Váš říjen? Máte nějaký tip, jak příjemně strávit podzimní odpoledne? 

Pa Š. ❤🌺

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích