Jarní Wish List

     Krásný pondělní večer. :)

     Název dnešního článku napovídá, že ačkoli je teprve leden, jaro tu budeme mít co by dup. :) 
     
     V dnešním článku tady pro Vás mám můj nový jarní Wish List. Třeba pro Vás bude inspirací. Na jaře budu mít 30. narozeniny (jak to, že už mi bude třicet?!?!) 😬 Proto jsem potřebovala zamyslet se nad tím, co bych si ráda v průběhu roku (ideálně jara) pořídila. Jelikož je na mém Wish Listu plno položek, které nejsou zrovna nejlevnější, předpokládám, že budu ráda, když si je stihnu pořídit do konce roku. 😂

     Dost povídání. Pojďte se podívat, co bych si letos přála a co si (doufám) koupím. 


1. JOBY GorillaPod 1K Kit - stativ na fotoaparát, který je malý, skladný, lehký a hlavně jde připevnit na různá místa, kde zrovna potřebujete. :) Najdete ho tady.


2. Notebook HP Stream 14-ds0007nc (7BY42EA) - nový notebook už nutně potřebuju. A do tohoto jsem se úplně zamilovala. Najdete ho tady


3. Medik8 Surface Radiance Cleanse - gel pro hloubkové čištění pleti, který by měl zbavit rozšířených pórů a odstanit první známky stárnutí pleti. Tak jsem zvědavá. Recenze jsou na něj moc dobré. Koupit ho můžete tady.


4. Wacao cestovní espressovač Minipresso GR - espressovač, ke kterému nepotřebujete elektřinu. K výrobě pressa vám bude stačit jen namletá zrnková káva a horká voda. Ručním pumpováním se v přístroji vytvoří tlak, který postačí k výrobě pressa. Skvělý pomocník pro cestovatele. Ten prostě musím mít. Najít ho můžete tady.




5. Lanolips 101 Ointment Multipurpose Superbalm Original - Multifunkční balzám s obsahem lanolinu a vysokou hydratační schopností. Vhodné na rty, lokty a jiná suchá místa. Koupit ho můžete v Sephoře.



6. Jack Wolfskin organizér Boarding Pouch RFID night blue - bezpečnostní organizér na úschovu cestovních dokladů a jiných cenností s ochranou RFID proti krádeži elektronických informací. Skvělý tip na dárek pro cestovatele. Koupit můžete tady.


7. Medik8 Crystal Retinal 1 - sérum na pleť s vitamínem A vhodné pro přecitlivělou pleť, pleť citlivou na retinoidy a vhodné pro každého, kdo má z používání vitamínu A na pleť obavy. Tady.



8. Dermalogica Daily Skin Health - vyživující antioxidační krém, který pečuje o suchou pleť a posiluje tak její přirozenou ochranu. Pleť si tak udrží svou vlhkost a postupně dochází k vyhlazování jemných vrásek. Koupi ho můžete tady



9. Uriage Xémose Zklidňující mycí olej - pro suchou až atopickou pokožku. Obsahuje termální vodu Uriage. Zanechává na pokožce hydratační a ochranný film. Koupit ho můžete tady.  



10. Maria Nila Sheer Silver Shampoo - šampon bez sulfátů a parabenů určený speciálně pro blond vlasy. Obsahuje fialový pigment a ostružinivý extrakt, který neutralizuje žluté tóny na blond vlasech. Tady.



11. Maria Nila Sheer Silver Conditioner - kondicionér ze stejné řady jako šampon. Jsem na ně moc zvědavá. Tady.



12. Tyčový vysavač. Na obrázku je Sencor, ale nemám vybraný konkrétní značku, ani typ. Ráda bych si ale pořídila nějaký lehký a skladný tyčový vysavač, ať nemusím stále vytahovat ten náš těžký. Odkaz na Sencor - tady



13. Paletka očních stínů od Urban Decay - Naked3. 
     Dlouho už koukám po téhle krásné paletce s nude a broskvovými odstíny. Třeba už příjde ten čas a konečně si ji koupím. Paletku seženete tady.


14. Make-up Estée Lauder - Double Wear. Podle recenzí by mi tenhle make-up mohl skvěle sedět. Uvidím. Jak budu mít cestu, nechám si v Sephoře poradit. Třeba nakonec zvolím úplně jiný. Ale ráda bych investovala do nějakého kvalitního make-upu. Tady



15. Snadálky Birkenstock. Pro někoho možná předražené papuče, pro mě stylové a elegantní boty na léto. Ještě jsem se nerozhodla, jestli zvolím černé, nebo hnědé, ale jedno je jisté - rozhodně je na léto chci. :) Koupit je můžete třeba tady


16. Neonky od Nely Slovákové. Sice nejsem úplně plavkový a koupací typ, ale tyhle plavky se mi moc líbí. Jen na moji postavu budou vhodnější trošku jiné - s cross vrškem. Foto vypůjčené z instagramu jen tak, pro představu. :) Koupíte je tady.




17. Modrá elegantní košile s bílým puntíkem. Tuhle košili sháním už strašně dlouho. Žádná ale není ona. Vždycky je něco špatně.. Délka, materiál, nesedí v ramenou,... Doufám, že letos už budi mít víc štěstí. 



18. Hodinky Paul Valentine. Moc mi padly do oka tyhle celé černé. Jemné a elegantní. Koupi se dají třeba tady



19. Parfém Jo Malone. Parfémů mám asi milion, ale myslím, že nutně potřebuju i tenhle. ❤ Koupi ho můžete i na Notinu



20. Vichy Minéral89 - termální voda Vichy a hyaluronové sérum. Všemi opěvovaný produkt. Ráda bych ho vyzkoušela, i když mám pocit, že Hyaluronové sérum od Renovality jen tak něco nepřekoná. Koupi ho můžete taky na Notinu.




21. Dobře padnoucí riflové kraťasy - padly mi do oka tyhle od značky Only. Mají je třeba tady.



22. Světle modrá bunda Naketano. A protože se nemůžu rozhodnout, která se mi víc líbí, tak:
23.  Šedá bunda Naketano. 😂 Obě k dostání na AboutYou.



24. Mikina Naketano. Tuhle značku prostě můžu. Všechno je z neuvěřitelně kvalitního materiálu, precizně ušito a baví mě ty netradiční a neokoukané střihy. Tady.





25. Olej na rty Clarins. Vyživující olej na rty s jemným zabarvením. Koupit můžete tady.



26. Kuchařka od mojí oblíbené Ivanky - Cat and Cook. Ráda vařím, ráda si čtu o jídle a Ivanky recepty jsou skvělé. Spostu jich má volně dostupných na svém blogu. Kuchařku koupíte tady.


27. Tetování od Zdvyhl Art. Mladá tattérka, působící v Praze. Miluju její tvorbu, její náhled na svět. ❤ Instagram: @zdvyhl



28. Giorgio Armani - Sì. Můj nejoblíbenější parfém a protože mi těsně před Vánocema došel, nutně potřebuju další. Koupi ho můžete tady.

 29. Rtěnka Yves Saint Laurent - rtěnka. Strašně se mi líbí obal ❤ Jen bude těžké vybrat barvu. Nejspíš budu chtít všechny. 😂 Koupit ji můžete třeba tady.




    Uff.. A tímhle končím můj jarní Wish list. Myslím, že má tolik položek, že mi to vystačí nejen na jaro. :D 

     I když čistě teoreticky bych měla přidat 30. položku..když už. 

Tak. 

30. Koncert Aerosmith. Jeden z mých největších snů. A letos jsou v Praze! ❤ 


     Líbí se Vám něco z mého výběru? Máte něco už doma? Nezapomeňte mi nechat komentář, vždycky z nich mám obrovskou radost. 😘 

Pa Š. ❤

* obrázky jsem použla ze stránek, na které vedou odkazy v článku. 

Komentáře

  1. Tak tomu říkám opravdu obsáhlý wishlist. Já bych chtěla ten mini stativ také, měla jsem podobný z Wish, ale stál za ....
    Líbila by se mi také nějaká kuchařka a SÍÍÍÍí :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Péče o vlasy

Skotsko - 2.část