Prosinec v obrázcích ❄

     Krásné novoroční ráno.
Prosinec uběhl stejně rychle, jako celý předchozí rok, který pro mě nebyl sice nijak zásadní, ale cítím že letos to bude úplně jinak (možná proto, že mě letos čeká "zlomová" třicítka?) :)

     Nebudu tu psát o mém shrnutí celého roku, myslím, že toho je na ostatních blozích až až.. 

     Pojďte se podívat, jaký jsem měla prosinec. 

     Prosinec se u mě nese v duchu chystání výstav a prodeje na jarmarcích. Letos jsem chystala 2 výstavy a prodávala jsem moje výrobky na třech jarmarcích. 






     Navštívila jsem Pevnost poznání v Olomouci. Moc jsem si ten den užila, jedná se o interaktivní výstavu, kde najdete úplně všechno. Přírodu, techniku, lidské tělo, rébusy, zrcadla která z vás udělají obra i trpaslíka.. každý si tu najde něco, co ho zaujme. Využít můžete taky nabídku interaktivních programů. Pevnost poznání ocení jak děti, tak dospělí. 

     Tady už je lidský mozek a jak to uvnitř funguje.



    Je radost chodit do práce když je tam tak krásně.


    Využila jsem taky hezkého počasí a naposled v roce navštívila Helfštýn, který už má dokončenou novou skleněnou střechu. 


     Navštívila jsem také předvánoční Brno, kde jsou podle mého snad nejkrásnější trhy u nás. 
      Trhy jsem spojila s návštěvou planetária. Planetária miluju snad od 7.třídy, kdy jsem ho poprvé navštívila a byla to láska. 




     Letos jsem taky poprvé byla na jarmarku v Lipníku nad Bečvou, kde jsem si koupila tuhle nádhernou PFku s perníčkem od Krakatice. ❤ 

    A s mou oblíbenou prosincovou fotkou "z práce" se s Váma loučím. 


A jaký byl Váš prosinec? Navštívili jste nějaké trhy, které Vás nadchly?

Š.❤

Komentáře

  1. Moc krásné výrobky, jsi šikulka! :-) Já měla Prosinec poklidný, krásný a vánoční. Uteklo to šíleně rychle, už se těším na další. Letos jsem na žádných trzích nebyla. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, měla jsi hezký prosinec plný vánoční atmosféry a zážitků :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou ale přepychové výrobky! Krásná práce. :)

    Z trhů, které jsem měla v posledních letech možnost navštívit, mám Brno také nejraději, ale hodně se mi líbí i Pardubice nebo Olomouc. Naopak Praha mě nějak neuchvátila, bývá tam na můj vkus strašně přelidněno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s Prahou to mám úplně stejně.. Moc lidí a stánky mi přijdou nic moc.. Mnohem víc se mi líbí Brno a Olomouc. :) Moc děkuju za pochvalu.. 😊

      Vymazat
  4. Trhy jsem také navštívila, vždycky mi navodí tu pravou atmosféru Vánoc :) Moc hezké fotky!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích