Leden 2020 v obrázcích

     Krásný večer,

neuvěřitelné. Leden je už za námi. A to je můj nejmíň oblíbený měsíc v roce. Je po Vánocích..po prázdninách..do jara je daleko.. Prostě mi připadne, že se člověk nemá na co těšit.

     Tentokrát mi ale leden utekl jako voda. Bylo to také tím, že hned na začátku - 6.ledna jsem nešla do práce, ale namísto toho jsme jeli s dětma na školu v přírodě. Tentokrát se opravdu vyvedla. Jeli jsme na Vysočinu, kousek od Třebíče. Místo, kde jsme byli se jmenovalo Chaloupky a byli jsme ubytovaní v krásné bývalé hájovně.
     Moc se mi tam líbilo.. Děti byly skvělé a odjižděly stejně nadšené, jako já.





      Navštívili jsme farmu v Kněžicích, kde jsme si mohli domácí zvířata dokonce pohladit. Na fotce tohle prasátko nevypadá tak obrovské, jak bylo doopravdy. Celkem jsem z něj měla respekt. :D



     Pak už mě čekal krutý návrat do reality. Práce..škola..práce...škola. V tomhle duchu se nesl celý můj leden.

     Podařilo se mi vměstnat do programu také několik keramik pro dospělé, při kterých se krásně odreaguju. Moc mě baví pozorovat, jak se moje "studentky" zdokonalují. :)

     Sama už jsem v pilném procesu vyrábění keramiky na Velikonoce. První vlaštovka je tady.


     Jediný letošní záchvěv zimy u nás na Hané. A upřímně doufám, že poslední. Už se těším na jaro. 


 
     V lednu slavila své kulatiny naše paní ředitelka. S kolegyněma jsme pro ni vybraly stříbrnou sadu Swarovski s perlami.

.... A začala jsem si plnit svůj jarní Wish list! Na to, co jsem si stihla pořídit se můžete těšit v dalším článku.

Pa Š. ❤


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích