Wishlist pozdim/zima 2020

 Krásný podzimní večer. Mám tu pro vás dnes článek, ve kterém bych Vám chtěla ukázat, co je na mém wish listu právě teď. I když jsem si všechny položky z jarního wish listu nepořídila, stihla jsem si jich koupit docela dost. Jaké? Na to se můžete podívat v tomhle článku. 

Potřebovala jsem si sama pro sebe v hlavě srovnat, co bych si teď vlastně chtěla koupit..a co bych chtěla na Vánoce. Přece jen Vánoce jsou za rohem a za chvíli budou chtít mí nejbližší vědět, co bych si přála. A co to teda vlastně je? 

1. Carcassonne - pro letošek jsem vybrala tuhle hru.. Je i pro dva hráče, takže ji můžeme hrát i sami doma s přítelem. Znám ji jen z vyprávění a všichni si ji chválí. Máte? Znáte? Hrajete? :) Nebo doporučítě nějakou jinou - Vaši oblíbenou?? Za skvělou cenu ji najdete třeba tady

2. Letos bych si ráda koupila sadu čepice, nákrčníku a rukavic. A ráda bych podpořila malého podnikatele. Skvělé palčáky mají na webu an-ywhere, od kterých mám už několik parádních čelenek. (Foto rukavic přímo z webu an-ywhere).

A čepici s nákrčníkem jsem si vybrala tyto. Od Little Deers. Sice nejsou do sady, ale doufám, že se mi podaří vybrat nějakou pěknou kombinaci, která bude k sobě hezky ladit. Letos v mateřské škole vše využiju. Denně chodíme s dětma na dlouhé procházky.

3. Balzám na rty OSTÉ - limitovaná edice vanilkový rohlíček. Ten prostě musím vyzkoušet. Seženete v Parfumérii Fann.

4. Laminovačka. Letos ji ve školce využívám téměř denně, rozhodla jsem se, že doma svou malou laminovačku taky upotřebím.



5. Gimbal. Gyroskop na natáčení videí. Po dlouhém hledání jsem nakonec vybrala Rollei Steady Butler Mobile 2. Můžete ho koupit třeba tady
6. Longboard. Dlouho se chci na Longboardu naučit. Tak na co čekat? :) Tento, který jsem vybrala najdete tady
7. Parfém. Jako každé Vánoce nesmí pod mým stromečkem chybět parfém. Letos vybírám celkem na slepo..vzhledem k uzavřeným obchodům musím dát na náhodu. Pro letošek jsem vybrala Carolinu Herreru 212 VIP Rosé. Koupit ji můžete třeba tady
8. Perlové naušnice. Zalíbily se mi, když jsem je kupovala v lednu naší paní ředitelce k narozkám. Koupit je můžete třeba tady.
9. Vietnamská kuchařka. Už dlouho po ní koukám. A myslím, že už je na čase si ji pořídit. Loni jsem si kupovala id Cat&Cook. Letos bude od BéHá. 😊 Koupit si ji můžete tady

10. Plecháček. Tenhle a další perfektní plecháčky najdete na Eagles Shop - tady

11. Krém Ryor - tak tuhle limitku s vůní šeříku asi nutně potřebuju. Šeřík totiž absolutně zbožňuju. 😍 Seženete ho na Notino.

A tímhle letos můj Vánoční seznam končí. Neobjevila se tu skoro jediná knížka (až na kuchařku). Není to tím, že bych žádnou nechtěla. Právě naopak. Letos jich mám vybraných tolik, že musím promyslet, o kterou napsat Ježíškovi a kterou ještě nutně nepotřebuju. :)

Co si přejete k Vánocům vy? Poradíte, co kupujete Vašim blízkým? 🎄

Pa. Š.❤



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích