B-day girl

 Březen za námi a s ním moje druhé narozeniny v karanténě. 

Loni jsem doufala, že je to poprvé a naposledy.. Naivka,že? :) Narozeniny nějak extra neprožívám. Mnohem radši mám narozeniny mých blízkých, kde můžu udělat radost já někomu jinému.. 

I když to všichni v mém okolí vědí, nedají si pokoj a vždy mě překvapí.. 

Letošní narozeniny byly jiné také v tom, že jsem je s rodinou "slavila" až asi o 14 dní později. Mamka měla podruhé Covid, takže jsem za nima nemohla.. A když byli po karanténě, zbýval asi týden do taťkových narozenin, tak jsem se rozhodla oslavit to až společně s ním. 

Konec povídání, pojďte se mrknout na to, co jsem dostala..

Dostala jsem dvě krásné kytky.. Tuhle od mojí kamarádky.. 
.. a tuhle od tchána.. 


Od kamarádky jsem dostala tyhle papučky Victoria's secret.. 

.. Taky tuhle knížku, kterou se mi přesně trefila do vkusu.. 

No a tímhle mi naprosto vyrazila dech.. Můj vysněný Jo Malone.. Vybrala mi BlackBerry & Bay.. Hlava: ostružina.. Srdce: bobkový list.. Základ: cedrové dřevo.. Neuvěřitelně se trefila.. Vybírala to úplně naslepo a myslím si, že bych si sama nevybrala líp. 

V minulém článku jste možná viděli, jak jsem se s mamkou špatně domluvila a obě jsme upekly dort.. 😁 dortíků ale není nikdy dost.. Tenhle byl od ní pro mě.. 😍

Nakonec jsem si vybrala kuchyňský robot značky Klarstein.. A poprosila bráchu a rodiče, ať mi ho koupí k narozeninám.. Dlouho jsem váhala nad barvou a nakonec vyhrála červená.. Bude mi aspoň pasovat k Dolce Gusto a k SodaStreamu.. :D

Tenhle dárek mě nejvíc pobavil.. Ani ne tak dárek samotný, jako to, že jsem si ho vybrala k svátku 2 roky zpět. Mamka mi ho koupila, když jsme byly před dvěma roky u keramiků Vyoralových.. A pak jsme na něj obě zapomněly.. Dokud ho mamka letos nenašla.. Na tohle je opravdu talent.. Posledně našla praky, co koupila mě a bráchovi kdo ví kdy.. 😄 (ležely schované na dně skříně aspoň 15 let.. Možná dýl..) 

K robotovi jsem tématicky dostala mísu se srdíčkovou vařečkou, moje oblíbené kafe a talířek, který dělala moje mamka.. 😍 - to ani nebyl dárek, ale úplně jsem se do něj zamilovala, tak mi ho mamka musela dát.. Už mám u ní objednané další.. 

Od přítele jsem dostala tenhle telefon.. Vybrala jsem si ho sama a jsem z něj nadšená.. Dělá nádherné fotky 😍 už to bylo potřeba, protože můj starý telefon fotil už jak kalkulačka.. 😃 (Xiaomi Redmi Note 8 Pro 128gb - fotka vypůjčená zde). 

K telefonu jsem od něj dostala taky tyhle bezdrátová sluchátka.. 


.. a taky obal, na kterém jsem prý já.. 😄😍

Ještě jsem dostala taky samozřejmě čokolády, bonbobiéry, 3 vína.. Krémy, svíčky.. Od kamarádů.. Ale ty jsem ani nefotila.. (Ty dobroty jsem ani nestihla.. 😄). 
    Absolutně nemá cenu mým blízkým říkat, že k narozeninám nic nechci.. A věta "Dobře, ale chci jenom robota!!!" řečená výhružný tónem je taky úplně zbytečná.. 

Tolik dárků jsem si ani nezasloužila.. 😊

Chtěla jsem Vám taky poděkovat za úžasné komentáře k minulým článkům..🥰 

Budu ráda, když mi ho necháte i tady.. Je to pro mě skvělá zpětná vazba.. 

Napište mi, co si třeba k narozeninám přejete vy.. Dáváte raději dárky nebo je raději dostáváte?? 

Pa Š. 💖❤


Komentáře

  1. Dodatočne všetko najlepšie. Tá torta vyzerá exkluzívne. Musela byť riadne dobrá. Ale určite si si každý jeden darček zaslúžila. ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně přeji všechno nejlepší! Krásné dárky jsi dostala, a skvěle jsi vybrala barvu toho robota, také bych brala červenou barvu, anebo růžovou, kterou právě mám.

    Jinak ani u mě to není jinak, vůbec nemá smysl lidem okolo mě, a nejen na narozeniny, říkat, ať nic nekupují, nikdo mě nikdy neposlouchá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Také Ti dodatečně přeji vše nejlepší. Dostala jsi opravdu krásné dárky, ty tulipány jsou nádherné (miluju tulipány:D).
    Ten robot je skvělý a v červené vypadá nádherně, bude to určitě i super doplněk do kuchyně.
    A telefon je taky super, přesně na tento jsem před nějakou dobou koukala, líbí se mi ta barva:)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to je nadílka!

    Jo Malone - závidím! :)

    Ela
    Me In Many Ways

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích