Duben v obrázcích

      Ahoj, 

je začátek nového měsíce, takže jsem tu dnes s foto článkem za duben. Duben pro mě byl mnohem optimističtější, než březen. Konečně jsem začala zase po měsíci normálně chodit do práce.. Do školy se mohli vrátit první stupně základek a taky předškoláci.. Počasí už konečně začalo vypadat jarně.. I když mě každé jaro skolí šílená alergie, je pro mě jaro nejoblíbenější částí roku.. 

Pojďte se teď podívat, jaký jsem měla duben.. 

Hned na začátku dubna jsem si udělala s bráchou výlet do Ostravy, kam jsem s ním jela pro nové auto.. Bylo fajn vypadnout na chvíli z domu.. 

Hodně času jsem trávila jak jinak než čtením v posteli.. Se zmrzlinou.. 😄

Poprvé jsem zkoušela péct mazanec.. A byl úplně fantastickej.. Bílá vajíčka jsem zdobila voskem, barevná jsem dostala.. 🐣

Moje nejoblíbenější.. Ale stejně ta naše školní chutná úplně jinak.. Jak to v té jídelně dělají?! 

Koupila jsem si paletku XOXO Petra LovelyHair a je skvělá.. 


Poslední dobou moje nejčastější snídaně.. 

Na Vinted jsem si koupila tenhle krásný křivák.. 

A taky se mi na Vinted podařilo sehnat tenhle batoh Herschel, po kterém se sháním už strašně dlouho.. A dokonce za úplně geniální cenu.. ❤

Těstoviny Carbonara

Od kamarádky jsem dostala tohle  nádherné prasátko z Andělských pralinek.. 

Dala jsem se do práce a začala dělat na dárku k narozeninám pro mého přítele.. 

Kamaradka mi z Francie 🇫🇷 opět dovezla mou nejoblíbenější bonboniéru Lindt

Se školákama jsme vyrazili na projekt do lesa.. A naše úžasná paní ředitelka nám všem paní učitelkám udělala tuhle sváču.. 

V dubnu mě čekala tahle skvělá cestovatelská přednáška Lucky Kutrové, od které jsem četla knížku 151 dní pacifickou hřebenovkou, a kterou jsem si absolutně zamilovala.. Přednáška byla skvělá a fakt jsem se u ní na smála.. 

Skoro každý den jsem začala  se psem chodit na procházky do lesa.. Fakt mi to už chybělo..


A touto fotkou se s Vámi pro tentokrát loučím.. 


Doufám, že se Vám článek líbil a budu moc ráda za každý komentář, který mi tu necháte.. 

Pa Š. ❤



Komentáře

  1. Moc krásné fotky, měla jsi povedený duben. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten křivák vypadá božsky, také je miluji a moc ti sluší!
    A čtení se zmrzlinou je i má velmi oblíbená činnost a vzhledem k počasí, které nevypadá úplně jarně i velmi častou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, ten křivák je boží!:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích