Červenec v obrázcích

 Ahoj, 

je tu první týden nového měsíce a to znamená nový článek, se shrnutím měsíce předchozího!! :) Půlka prázdnin za náma. Za chvilku už zase do školy.. Ale těším se. Předchozí dva školní roky stály kvůli Covidu upřímně za prd. Doufám, že letos už se vše začne pomalu vracet do starých kolejí. 

Moje léto není tento rok nic extra. Patřím mezi těch pár lidí, co léto fakt nemají rádi. Vedro na padnutí není nic pro mě - pro albínu. Bazénům zrovna neholduju (pokud jdu, není to častěji, než 1x za 5 let.. A to nepřeháním..), z výletů v tomhle počasí by mě taky mohlo švihnout.. Takže spoustu času trávím doma, v práci.. Prostě tam, kde je chládek.. Tak nebuďte překvapení, protože opravdu hodně času trávím doma.. A ruku na srdce... Ono v tom paneláku fakt  není co dělat, ale já se naštěstí vždy zabavím.. :) 

Teď už pojďte mrknout na moje fotky z července. 


Doma vařím skoro každý den, občas je ale chuť na nějakou prasárničku.. 

Půlku července jsem ještě normálně chodila do práce, protože mateřská škola stále fungovala.. A krupice od naší paní kuchařky Helenky je prostě kouzlo. Miluju ji.. Ale doma se vám prostě taková nepovede.. 

Konečně jsem si s mamčou mohla po dlouhé době zajít na oběd. Přes školní rok to nestíháme, proto si společný oběd můžeme užít aspoň o prázdninách.. 

Protože ve škole nikdo není, vyfasovala jsem letos našeho školního šneka na prázdniny já. Je to oblovka žravá - velký africký šnek. Tak se mi to moje zvířectvo zase rozrostlo. 

Tina želvy naprosto miluje❤💛💙 musí jim být neustále v patách.. 

Bohužel letos hodně času trávím taky na veterině. Konkrétně s Tinou, u které jsme přišli na to, že trpí na luxaci kolenního kloubu na obou zadních nohách. Čili že jí z obou kolínek vyskakuje čéška. Nyní zvažujeme jak pokračovat v léčbě.. Tina nevyskočí do schodů, neseskočí.. Nožky se jí podlamují, nezvládá procházky delší než několik desítek metrů. Ale my to nějak zvládneme. 

Už mi docházejí zásoby, proto jsem letos vařila novou dávku rybízové marmelády, kterou zbožňuju na Vánoce na linecké, nebo na promazávání dortů. Tentokrát jsem ji uvařila z 10kg červeného rybízu, pouze s cukrem. 

Taky jsem zavařovala pěknou nálož okurek.. Tady je jen jedna várka z pěti.. 😆 celkem jsem udělala přes 100 sklenic. 

Vdávala se moje nejlepší kamarádka z dětství, takže jsem na svatbě nemohla chybět. A nevěsta to byla nádherná.. 

Modelína malá..😍

Zamilovala jsem si tyhle tvarohové knedlíčky.. Nevypadá to sice nic extra, ale jsou výborné.. Jen z pár surovin.. K nim mám řecký jogurt s mangem a toping slaný karamel..


S mou Pavlínkou na kafe a dortíku.. Povedlo se nám konečně vybrat krásné místo na její svatbu, tak se to muselo náležitě oslavit.. 

Veget u Netflixu.. 

Jeden z večerů, který jsme si s přítelem užili jen sami dva.. 

Tenhle film mě fakt bavil.. :) 

Často jsme sledovali olympiádu.. Náš oblíbený skateboarding.. 

Moje klasická snídaně.. Málo kdy se stane, že mám chuť na něco jiného.. 😄

S bráchou jsem vyrazila na výlet na rozhlednu Kelčský Javorník.. Jako co si budem. Fakt jsem z té cesty byla vyřízená. Byla opravdu náročná.. 

.. Ale dala jsem to.. A překonala jsem i svůj strach z výšek a vylezla jsem až nahoru.. 

Ani jsem netušila, že pár minut od domu je tak krásně.. 

Spokojená Šárka, která došla na rozhlednu a nezhroutila se z toho.. :D to je úspěch, protože kdo mě zná, musí si klepat na čelo, že jsem se vůbec rozhodla na takový výlet vyrazit. 




...tímto se s Vámi loučím.. Budu ráda za každý komentář. Dejte mi vědět, kam jste letos vyrazily vy. Jak jste naposledy překonaly samy sebe? 
Pa Š. 

Komentáře

  1. Super článek! Já jsem zatím byla jen v Mariánských lázních, které byly naprosto užasné, také chystám článek:)

    OdpovědětVymazat

  2. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    short beautiful straight human hair

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích