Diář na míru

Od konce roku se pomalu koukám po obchodech po novém diáři. Každý rok si kupuju krásný nový, sem z něho nadšená, protože je ťuťu.. ❤ ..a protože letos mi už fakt vydrží jeho používání dýl jak dva měsíce..každý rok to samé..počáteční nadšení a čančání vymění nejpozději do konce února..možná začátku března..diář v mobilu. Jasně, je to praktičtější. Bez mobilu dneska ani ránu. Ale stále nedám na klasický diář..rukou psaný. Co vy? Preferujete diář elektronický, nebo obyčejný? Podařilo se Vám sehnat nějaký fantastický?

Mě totiž opět ne. Potřebuju mít v diáři totiž milion blbin, které tam prostě nejsou.. Asi před 14ti dny jsem narazila na diáře Doller. Krása. Něco takového bych přesně potřebovala..ten jednoduchý design..no nic, kouknu na Pinterest..aspoň se mrknu, na nějaké krásné.. A najednou!! To je přesně ono. Prostě si svůj ideální diář vytvořím sama.

Vyrazila jsem do obchodu. Hmm..stejně u nás neseženu takový sešit, jaký bych chtěla. Světe div se. Sehnala. A dokonce takový, jaký bych ani ve snu nečekala. ❤


Na Pinterestu (znáte? 👍) je spoustu nápadů, které můžete v diáři použít. Stačí do vyhledávání zadat "bullet journal" a pustit se do práce. 

Tady se můžete podívat, jak jsem si začala diář tvořit. 














...tady jsem zatím zkončila. Budu si ho celý rok postupně tvořit a pastelkama dodělávat.

Líbí se Vám takový diář?

Mějte se.. ❤ Š.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích