Vánoce, Vánoce... 2020

 Vítám Vás tu v dnešním - ještě stále svátečním ránu.. :)

    Vánoce jsou za námi, mnozí z nás ještě snídají, obědvají i večeří bramborový salát..  kalhoty nám praskají ve švech.. a ztěžka oddechujeme a říkáme si, že s přecpáváním končíme.. ještě si ale dáme pár vanilkových rohlíčků... přece se to nevyhodí... poznáváte se v tom taky? Že v tom nejsem sama?? :)

    Letošní Vánoce jsou pro mě takové klidnější.. sice jsem poslední objednávky předávala 24. ráno, ale letos jsme omezili návštěvy...nákupy.. prostě všechen ten každoroční chaos.. Vánoční večer jsme si užili s přítelem jen ve dvou.. k večeru jsme jen nakoukli k jeho rodičům, dali jsme si s nimi skleničku vína.. 25. jsme jeli k mým rodičům.. potkali jsme se tam taky s mým bráškou a jeho manželkou.. S bráchou jsme se pohádali u pravidel Carcassonne... takže každoroční tradice byla dodržena a svět je v pořádku.. :D 

    Dostala jsem plno dárečků (tolik jsem si snad ani nezasloužila)..  jsem moc ráda, že si mojí blízcí letos dali opravdu záležet a nekupovali jen tak něco, ale opravdu do posledního dárku se s výběrem trefili... Já teda musím uznat, že letos jsem se i já nad nákupem dárků hodně zamýšlela.. vzhledem k zavřeným obchodům jsem dárky kupovala z 99% přes internet a nekupovala jsem nic jen tak, vše jsem měla dopředu promyšlené.. 

    Pojďte se mrknout, na mou letošní nadílku.. pokud máte na svém blogu také podobný článek, budu ráda, když mi do komentáře hodíte odkaz.. mám tyhle články moc ráda.. nebo mi nechejte dole komentář s tím, co Vám přinesl letos Ježíšek.

    Moje několikátá kabelka Guess... miluju tyhle jednoduché.. základních barvách.. 

     
Kamu je pro mě obrovskou inspirací a naprosto mě odrovnává ta její střelenost a životní energie.. ani se mi nesnilo, že bych mohla tuhle nádheru dostat.. přece jen, cena je celkem vysoká... ale poté, co jsem poprvé knihu vzala do ruky jsem pochopila, že cena je vzhledem k velikosti, obsahu a celkovému zpracování naprosto adekvátní.. tahle knížka je prostě skvost.. a jsem za ni strašně vděčná.. 


    
    Tyhle knížky nebyly překvapením, protože jsem si o všechny napsala Ježíškovi.. :) ale rozhodně jsem nečekala, že tam bude i Vietnamská kuchařka, která je prostě nesehnatelná... už se těším, až se otevřou obchody.. nakoupím si potřebné suroviny a konečně něco vyzkouším.. :) 

    Sarah J. Maas je pro mě srdcovka... tuhle spisovatelku prostě miluju.. zrovna od ní dočítám Království popela a pak se hned vrhnu na půlnoční město. 

    Skotsko je pro mě další místo, kam se potřebuju podívat... miluju jejich kulturu, historii a pověsti.. proto se nemůžu dočkat, až si přečtu Dudáky, draky a kouzelné víly. 


    Parfém je dárek, který u mě jednoznačně boduje. Jediný problém je, že je potřebuju všechny... ideálně hned.. Přítel se mi vždycky směje, že jsem blázen.. a teď jen kroutil očima, když viděl tu nálož.. (dva jsou dokonce od něj.. i když o tom ani nevěděl :D )... tak to dopadá, když dostanu volnou ruku při výběru dárku pro sebe.. :D

    Letošní novinky:
  • Calvin Klein - Endless Euphoria
  • Calvin Klein - Sheer Beauty
  • Calvin Klein - One Gold
  • Carolina Herrera - 212 VIP Rosé           
    Koukám, že letos se mi (zcela neúmyslně) sešel samý Calvin.. :)
  
    
Carolina Herrera sada parfémová voda a tělové mléko.

    
Taky jsem dostala tuhle tašku a lžičku.. 


Povlečení..které už je v pračce a nemůžu se dočkat, až si povleču peřiny.. 

    
    O hře Carcassonne jsem věděla, protože jsem si ji přála.. ale Výbušná koťátka bylo překvápko.. často s dětma ve škole hrajeme klasickou verzi, a tuhle hru naprosto miluju.. na Vánoce jsem dostala tuhle sprostou verzi.. 

    
    Nechyběly ani čaje v téhle krásné plechovce... a krásný keramický ptáček... (ano, kupujeme si s mamkou keramiku, i když ji samy vyrábíme.. :-D) 

    
Dostala jsem taky tyhle nádherné skleničky s jemným výbrusem...  a pod nimi můžete vidět můj nový taburet z Ikey.. Když mi ho brácha podával (zabalený), podezírala jsem ho, že mi koupil rezervu na Citroëna.. :D a nakonec z toho vylezla tahle nádhera.. 




    Pod stromečkem jsem taky našla tuhle sadu dezertních vidliček.. konečně ty dortíky budu moct jíst, jak se patří.. :D
    
Samozřejmě se pod stromečkem objevila i nějaká ta dárková kosmetická kazeta.. Myslím, že i pro ně najdu uplatnění.. 

    
Jelikož mi Ježíšek nadělil ty nádherné skleničky, musela jsem dostat i něco do nich.. ať je můžu hned vyzkoušet.. 


Tímto se s Vámi pro dnešek loučím.. Doufám, že se Vám dnešní příspěvek líbil.. a pochlubte se, co přinesl Ježíšek Vám? 


Pa Š. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích