Zima v obrázcích 2021

 Vítám Vás v novém roce, 

jak tohle "Neverending story" zvládáte? Mě se naštěstí tahle Covidová situace z pracovního hlediska příliš netýká. Mateřská škola nám funguje beze změn a školní družina v omezeném režimu - pouze děti z 1. a 2. třídy. Ale funguje.. Takže do práce normálně chodím a normálně řeším to, co za běžného provozu. Naštěstí. Jsem opravdu vděčná, že jsem si vybrala tuhle cestu. 

S keramikou si také nemůžu stěžovat. I když celý letošní rok jsem ani jednou nevyrazila na trhy, zadala jsem si na Facebooku na MarketPlace inzerát na výrobu cedulek na míru. Od října jsem se nezastavila a vyráběla pro mě až neuvěřitelné množství objednávek (snad to bylo způsobeno i tím, že Vánoce se kvapem blížily a obchody byly stále zavřené). Takže všechno zlé je k něčemu dobré. A jsem za tuto příležitost moc vděčná. 


Ale už se opravdu těším na chvíli, kdy žádná omezení neucítím ani v běžném životě. Už mi celkem chybí možnost zajít si na kafe..na oběd.. do obchodu... Vím.. jsou to malichernosti..ale udělají mi radost. A nejen mně. 

Jak tuhle pitomou situaci prožíváte vy? 

Začali jste s něčím, co jste dlouho odkládali? Já jsem třeba začala cvičit. Cvičím podle videí Pamely Rief.. Na instagramu týdně dává cvičební plány různé obtížnosti a na youtube si pak videa můžete pustit. Prozatím mě to strašně baví.. Vždycky mi ta euforie vydrží 2..3 cvičení..a pak se do toho nutím.. Ale tyhle workouty jsou tak rozmanité a přiměřeně dlouhé se skvělou hudbou, že se vždy na cvičení těším. + Pamela je tak neuvěřitelná kočka, že to je pro mě ta nejlepší motivace. 😊 

Jeden den v práci krásný podzim...


Druhý den zima jak z pohádky.. (konečně jsem mohla vytáhnout i čepici z mého podzimního wishlistu).


Koupila jsem si nové brýle z eshopu alensa.cz a jsem z nich nadšená. Můžete si tam nahrát svou fotku a online si je vyzkoušet. A díky slevovému kódu z instagramu jsem na ně měla 50% slevu. Brýle i se skly mě i s poštovným vyšly na 625,- a je k nim i klip, kterým si z nich udělám sluneční brýle. ❤


Konečně jsem po Vánocích zase naběhla na normální stravu..a moje oblíbené snídaně.. 


Měla jsem cestu do Olomouce, proto jsem ani letos nevynechala vánoční stromeček.. Ale bylo to takové smutné.. Pár stánků.. Roušky.. No žádná krásná atmosféra.. Snad se dočkáme příští rok.. 


Po náročném předvánoční tvoření nejsem schopná na keramiku sáhnout.. Musím si od ní dát odpočinek.. Proto svůj volný čas teď nejraději trávím doma s knížkou. V předchozím článku můžete nakouknout, co vše jsem za zimu přečetla.. 

Pokud máte tip na něco, co jste v poslední době četli vy, napište mi prosím dolů do komentářů. Ráda se nechám inspirovat.. 

Pa Š. ❤

Komentáře

  1. Krásný přehled. :)

    TIP na něco, co jsem četla? :) Já bych ti asi doporučila jen nějaké knihy pro osobní rozvoj, ale napadá mě... delší dobu se chystám NA ŠIKMÝ KOSTEL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.. :) Šikmý kostel mám taky na seznamu, doufám, že na něj brzy dojde, recenze jsou skvělé.. :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky, leden byl relativně povedený, ale už se nemohu dočkat jara. :)) Co se týče knížky, zkus Někdo cizí v domě, ta mě moc bavila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, myslím, že brzy na tuhle knížku mrknu.. od téhle autorky jsem loni četla Nevítaného hosta a bylo to super. :)

      Vymazat
  3. Super článek! Pandemie mi už leze na mozek, chci si jít sednout do kavárny, strašně moc :D Ale doufám, že to nebude už dlouho trvat. Jinak taky jsem začala cvičit, ale Pamela na mě byla šíleně těžká, tak jedu od prosince pravidelně plány od Chloe Ting:) A tip na knížku? Doporučuju What I Know For Sure od Oprah Winfrey, super oddychovka, momentálně dočítám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chloe Ting vůbec neznám, musím na ni mrknout.. :) Díky za tip na knížku, dívala jsem se na ni a musím říct, že nic v angličtině jsem nečetla už roky.. :)

      Vymazat
  4. Aktuálně čtu Porodní sestra z Osvětimi, je to náročná četba na psychickou stránku, ale baví mě o tom číst a dozvídat se nové info. I když celá ta situace je příšerná a neuvěřitelná a nechápu, že se něco takového mohlo dít.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za komentář. Porodní sestra z Osvětimi má skvělé recenze. Moc se mi líbil Tatér z Osvětimi a Cilčina cesta, takže se na tuhle knížku moc ráda podívám.. I když, jak říkáš - člověku jen zůstává rozum stát nad touhle šíleností.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích