Červen v obrázcích

Ahoj krásky, 
vítám Vás u mého nového článku, ve kterém se můžete podívat, jaký byl můj červen. Po tom, co jsem minulý měsíc zjistila, že nemám skoro žádné fotky, jsem se tentokrát snažila fotit o něco více.. Ale ne vždy se mi to povedlo.. 
Třeba na konci školního roku.. Dostala jsem spoustu kytek, dobrot, oslavila jsem zároveň svátek, ale fotka samozřejmě žádná.. :) 

Chystáte se o prázdninách někam? Já to letos asi vzdávám.. Přemýšlela jsem alespoň o Chorvatsku, ale vzhledem k neustálé změně podmínek ke vstupu i návratu to moc nevidím.. 

Možná nastal čas poznat zase trochu blíž Českou republiku. Uvidíme, jak se prázdniny nakonec vyvinou. 

Teď už se pojďte mrknout, jak vypadal můj červen v obrázcích. 

Hned na začátku června jsme si s dětma naplánovali přespávání ve škole. A rána jsou tam nádherná.. 



 
Taky jsem poprvé po karanténě vyrazila s kamarádkou na kafe a zákusek. CheeseCake slaný karamel byl famózní. 

Došlo i na mě a jsem naočkovaná první dávkou. 

S kolegyněmi v práci jsem dodatečně oslavila své březnové narozeniny, které se kvůli karanténě musely odsunout. Pekla jsem mechový dort a byl skvělý. Všichni ho moc chválili. 

Od holek jsem dostala nějaké kytky, ale myslím, že to nebyl zrovna nejlepší nápad.. Musím se vám totiž přiznat.. 

... Jsem prostě vrah kytek.. I přes veškerou snahu dopadají takhle. 

V červnu jsem si udělala radost a koupila si nové ukulele. Měla jsem několik let ukulele, které nebylo moc kvalitní, ale s pomocí YouTube jsem se na něj sama naučila vcelku obstojně hrát, začalo mě to moc bavit a proto jsem se rozhodla investovat do lepšího. 

Byla jsem v Berouně na hrnčířském jarmarku.. 

.. s mamčou

Byla jsem nadšená, že jsem zase po takové době mohla někam vyrazit.. 

Načerpala jsem inspiraci.. 


V Praze jsem nemohla vynechat Paula ❤❤❤

.. a ráno jsem si dala kafe do hrnečku, který jsem si z Berouna dovezla.. 

Byla jsem na výletě ve Starém Městě u Uherského Hradiště.. 

V KovoZoo

... a byla jsem z tohoto netradičního Zoo absolutně nadšená.. Pokud budete mít někdy cestu do téhle oblasti, neváhejte, rozhodně stojí za to. 

Tchán slavil 60.narozeniny a tak jsem mu upekla tenhle klasický "babičkovský" dort s máslovým krémem.. Tyhle dorty teď sice nefrčí, ale v naší rodině je prostě nejmilovanější a žádné narozeniny se bez něj neobejdou.. 

Našla jsem tu nejlepší čokoládu EVER!! Je z Francie a je úplně boží.. Jsou v ní kousky mandlí ve slaném karamelu.. 

První letošní opíkání.. Při velké příležitosti.. S dětma ze školy jsme přespávali na hradě Helfštýně.. 

Děti spaly ve věži.. Já a moje panika z pavouků jsme zůstaly ve stanu, který jsem si musela přenést pod plechovou stříšku, protože jsme si vybraly k nocování zrovna den, kdy jižní Moravu zasáhlo tornádo. K nám až nedošlo, ale celou noc byly bouřky a obrovské průtrže, až jsem měla strach dokonce i já.. Bylo to opravdu nepříjemné, když máte na starost všechny děti.. Googlíte, kam se bouřka pohybuje..nemáte téměř signál, tudíž minimum informací.. Každopádně zážitek to byl silný a troufám si říct, že na naše nocování na hradě jen tak nezapomeneme. 

Od kolegyně, která se s námi na hradě loučila  jsem dostala tuhle krásnou lucernu.. 

..ráno nebylo po bouřce a dešti ani památky.. Východ slunce byl kouzelný.. 

Další tip na výlet, pokud budete na Moravě - hrad Helfštýn.. 

S kamarádkama na výletě v Gibon parku v Rožnově pod Radhoštěm. 

Gibon park je adrenalinový park, kde najdete lanové centrum, Aquazorbing a další atrakce. 

Od přítele jsem k svátku dostala tuhle knížku, kterou vybíral úplně sám. Vtipálek.. :D pobavil nejen mě, ale taky celou rodinu.. Rádi si dáváme takový pitomý dárky a předháníme se, kdo vymyslí lepší.. Ale na Netflixu moc ráda sleduju pořad s Marií Kondo.. Takže vlastně tak mimo nebyl.. 🤣

Vezla jsem tu moji malou modelínu na stříhání.. A konečně mám doma zase hezkou holčičku.. 

Překonala jsem taky mou malou čtecí krizi a konečně jsem se pustila do knížek, které mě doma čekají.. 
 
To je pro tentokrát vše, doufám, že Vás dnešní článek líbil a budu ráda, když mi tu necháte jakýkoliv komentář. 

Pa Š. ❤

Komentáře

  1. Super fotky!! :)) Takové články mám ráda.. Jinak já se letos asi taky nikam nechystám. :/ Ale kdo ví.. třeba bude nějaké spontánní rozhodnutí. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky a momenty! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  3. Jaká je ta kniha od Marie Kondo, stojí za to? Uvažovala jsem, že bych ji pořídila mamce, aby jí pomohla protřídit byt od všech zbytečností a cetek, kterými je zaplavený a mamka si s nimi moc neví rady...

    Za nocování s dětmi na hradě tě obdivuji, taková zodpovědnost! Pro děti to ale musel být skvělý zážitek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích