Přečteno za léto 2021

Ahoj, 

přeju Vám pěknou prázdninovou neděli. Je tu zase článek "Přečteno za... " Tentokrát za období červen až srpen. Postupně až do konce srpna budu tento článek aktualizovat a přidávat přečtené knihy. 

Pokud máte tip na něco, co jste četli a zaujalo Vás to, dejte mi vědět do komentáře.. Ráda se nechám inspirovat. 

1. Harry Potter a Ohnivý pohár - J. K. Rowlingová

     Asi není, co bych dodala.. Harryho miluju a budu ho číst pořád dokola. ❤

100%

776 stran



2. Harry Potter a Fénixův řád - J. K. Rowlingová

100%

795 stran. 


3. Loutkové divadlo - M. W. Craven

První díl série s detektivem Washingtonem Poem. Z knížky jsem absolutně nadšená. Nic není tak, jak se zdá. Absolutně netušíte, kdo je vrah a není vyřešena na posledních dvou stránkách. 

V Anglii řádí sériový vrah, který upaluje své oběti v kamenných kruzích. Oběti zdánlivě nic nespojuje. Až detektiv Poe přichází na vodítka, která všem unikala. Proč ale bylo detektivovi jméno vyřezáno do hrudi jedné z objetí? Je do případu nějak zapletený, nebo je snad další na řadě? Velice sympatická postava a Tilly Bradshaw?? Podivnou nerdku, která je machr přes počítače úplně zbozňuju. 

99%

336 stran. 

4. Černé léto - M. W. Craven

Druhý díl s detektivem Washingtonem Poem. 

Detektiv Poe se dostává do potíží, když se objeví dcera slavného šéfkuchaře. Problém je ten, že Poe usvědčil před šesti lety z její vraždy jejího otce. A ten je šest let ve vězení za něco co nespáchal. Jenomže je všechno tak, jak se na první pohled zdá? 

90%

368 stran. 


5. Harry Potter a Princ dvojí krve - J. K. Rowlingová

100%

670 stran. 



6. Harry Potter a Relikvie smrti - J. K. Rowlingová

100%

792 stran. 



7. Poslední aristokratka - Evžen Boček

     Dlouho jsem měla tuhle knížku doma k přečtení, ale stále se mi do ní nechtělo. Přece jen.. Není to žánr, který bych obvykle vyhledávala. Ale nakonec došlo i na ní, když jsem se dostala do krize po do čtení Harryho.. A to mi není nic dostatečně dobré. Takže bylo vlastně jedno, co začnu číst. Nicméně jsem se u téhle knihy bavila od začátku do konce.. Autorův humor je mi velice blízký a ráda se pustím do dalšího dílu.. 

85%

248 stran. 


8. Aristokratka ve varu - Evžen Boček

Druhý díl aristokratky. Super oddechovém čtení.. Humor stále skvělý. Knížka ale krátká. 

80%

118 stran. 


9. Černá čarodějka - Laurie Forest

Po dlouhé době fantasy, ze kterém jsem totálně nadšená.. Jak mi tohle mohlo uniknout?? Hned zítra běžím do knihkupectví pro druhý díl, třetí vychází v listopadu. :) 

480 stran

95%


10. Bratrstvo černé dýky 1 - Milenec z temnot - J. R. Ward

Tak tuhle sérii jsem četla asi 10 let zpět.. Když zrovna vycházela.. A vzpomínám si, že jsem z ní byla úplně hotová.. Upíři.. Láska.. Sex.. A teď sem si řekla, že je na čase přečíst si ji znova abych zjistila, jestli se mi pořád líbí, nebo ne.. A víte co, miluju to.. Každý díl je o jednom bratrovi a jeho životě.. A samozřejmě o lásce o kterou nestojí a které se ale nakonec stejně nevyhnou.. Jo.. Asi to zní hrozně, ale fakt to miluju.. :D a pokud máte aspoň trochu rády fantasy.. Dejte tomu šanci.. 

464 stran

95%



11. Bratrstvo černé dýky 2 - Milenec z věčnosti - J. R. Ward

O Rhageovi - upírovi z bratrstva, který střídá ženy častěji, než ponožky... A to doslova.. Hezounek, kterému žádná neřekne ne. Stvořitelka ho ale proklela a Rhageovou součástí je bestie v jeho nitru, která se projeví při jakémkoliv silnějším rozrušení. Hollywoodův život je dokonalý.. Nic mu nechybí.. Vždy dostane, co chce.. Je spokojený... Alespoň si to myslí.. Ale z omylu ho vyvede Marry. Obyčejná lidská žena, která umírá na leukémii. 

464 stran. 

95%



12. Bratrstvo černé dýky 3 - Probuzený milenec - J. R. Ward

O Zsadistovi. Nejpodivnějším že všech bratrů. Vzpomínám si, že se mi do tohoto dílu minule vůbec nechtělo.. A stejně tomu bylo i tentokrát.. A stejně jako minule mě tenhle díl naprosto dostal. Zsadist je zlomený. Jako nemluvně byl unesen a po proměně byl přes 100 let využíván jako otrok krve a sexuální otrok. Dokud ho nenašel jeho bratr - dvojče - Phury. Zsadist je členem bratrstva. Ale je uvnitř mrtvý..nenávistný..sadista.. Alespoň se to tak zdá.. Je to jeho obrana před vším.. Celým jeho světem ale otřese upírka Bella, která ho vidí i přes jeho jizvy a jeho děsivé vzezření a chování. 

464 stran. 

95%



Za léto přečteno:

12 knih

5975 stran. 

Komentáře

  1. Tyto, Harryho mám doma.. tuším, že všechny díly, ale myslím, že všechny jsem nikdy nepřečetla. :D Já si prostě prvně měla přečíst knihu a teprve pak vidět film.. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích