Wishlist podzim 2021

     Ahoj krásky,

     protože jsem včera dávala dohromady článek "co jsem si pořídila z mého jarního Wish listu", nesmím zapomenout na Wish List nový. (Mimochodem článek vyjde během příštího týdne!! ☺ ) 

     Pojďte se podívat, co je na mém podzimním Wish Listu. 

1. Horkovzdušná fritéza. 

Když jsem byla ve Skotsku, vařily jsme v ní skoro každý den a zamilovala jsem si to. Máte fritézu doma? Doporučíte mi nějakou? Na trhu je jich obrovské množství a těžko se vybírá. Předběžně mám vybranou tuhle

2. Moka konvička.

Vyzkoušela jsem z ní kafe a moc mi vyhovuje. Nechci si kupovat kávovar, který mi v kuchyni přece jen zabere hodně místa.. A tohle je myslím skvělá varianta..Na netu najdete plno variant už zhruba od 300,-. Obrázek mám vypůjčený z tohoto e-shopu. 


3. Funkční oblečení z Merino vlny. 

Ráda bych se postupně vybavila funkčním oblečením a outdorovým vybavením pro své budoucí výlety a aktivity. Proto jsem zvolila Merino vlnu, která je skvělým izolačním materiálem. Nemám vybrané konkrétně, ale třeba tohle že Sportisima se mi líbí. 



4. Stříbrný řetízek s pevnými přívěsky. 

Nepovedl se mi najít obrázek, který by odpovídal mojí představě. Ale představuju si řetízek..na něm napevno přidělaná placka/kruh.. Ideálně ještě nějaké jiné přívěsky.. Jemné.. Nepravidelné... 

5. Kurátor - M. W. Craven. 

Třetí díl série s detektivem Washingtonem Poem. Vychází 25.10.

6. Květ železného stromu - Laurie Forest

Druhý díl série černá čarodějka. První se mi moc líbil.. 

7. Stínová Hůlka - Laurie Forest

Třetí díl série Černá čarodějka. Prozatím vše ze série. Vychází 8.11.

8. Lancôme Idôle

Tenhle parfém mě láká už dlouho.. A myslím, že je na něj čas.. Koupit ho můžete třeba na Notino.

9. Hyaluronové sérum s vitamínem C a B3 od Renovality. 

Tak tahle novinka mi nemůže chybět. 

10. Nové podzimní boty. 
Nemám úplně představu jaké.. Mrknu a snad mi nějaké padnou do oka.. Pravděpodobně se budu dívat po černých.. Foto ilustrační z CCC


A to je z mého Wish listu tentokrát vše. Co si chcete v blízké době koupit vy?? Nebo jste si něco nového koupily?? Pochlubte se.. 😊

Pa Š. ❤


Komentáře

  1. Pěkné a rozumné věci :) Doufám, že se ti wishlist i splní :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci, snad se ti povede většinu koupit:) Moc se mi líbí parfém, taky mám takovou svoji další vysněnou vůni od YSL :D A botky? Nad nima poslední dva dny přemýšlím taky:D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věci, snad se ti vše splní :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích