Péče o vlasy

 Ahoj, 

dnes jsem tu se článkem, kde bych Vám ráda ukázala, jak pečuju o své vlasy. 

Před nedávnem jsem se rozhodla, že bych si jednou taky ráda vyzkoušela, jaké to je, mít dlouhé vlasy.. Vždy jsem nosila delší mikádo a když jsem si chtěla nechat narůst dlouhé vlasy, přestalo mě to brzy bavit, protože ačkoliv mi vlasy rostly docela rychle, dostala jsem se za nedlouho do fáze, kdy to byla taková pitomá délka, co se mi na mě nelíbila.. A zase jsem stříhala..

Teď jsem se to rozhodla překonat. A nejvíce mi k tomu pomohly vitamíny, ze kterých jsem byla naprosto unešená.. Protože mi po nich začaly vlasy růst šílenou rychlostí. 


Jedná se konkrétně o přípravek Renohair Maximal od Renovality. Tyhle tablety jsem užívala 3 měsíce (balení na 3 měsíce Vás vyjde na 399,-) a střídala jsem ho s tabletkami Vlasy, kůže, nehty. Po několika týdnech jsem už viděla rozdíl v podobě baby hair.. A taky se stalo zvykem, že jsem si musela dobarvovat vlasy každé 3-4 týdny, protože ty odrosty byly šílené.. Pro porovnání - před užíváním Renohair jsem si barviva vlasy jednou za 6-7 týdnů.. 

Šampon používám běžně od Syos - řadu Keratin i kondicionér.. A  jsem s nimi nad míru spokojená.. 

Dostala jsem ale nabídku spolupráce s internetovým e-shopem, který nabízí velké množství přípravků na vlasy, ale taky spoustu dalšího. E-shop najdete tady. I když je název e-shopu možná zavádějící, najdete zde taky kosmetiku, přípravky k péči o vlasy, i přípravky k péči o tělo. A pokud hledáte nějaký dárek pro svou drahou polovičku, můžete mrknout třeba do jejich kategorie Péče o vousy.

Já jsem si vybrala šampon a regenerační balzám, který jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Natura Siberica je přírodní kosmetika, která je vyrobena z volně rostoucích bylin Sibiře. Zvolila jsem šampon Flora Siberica se Sibiřským kosatcem, který je určen pro barvené vlasy. Šampon pění méně, než jsem zvyklá, ale vůbec to není na škodu. Jemně, téměř neznatelně voní a vlasy jsou po něm krásně vyživené.. S použitím regeneračního balzámu se skotským divokým kosatcem jsem taky velmi spokojená. Je určený pro všechny typy vlasů,  regeneruje, posiluje a hydratuje.

Další věcí, kterou jsem si objednala je kartáč Tangle Teezer Wet Detangler, kterým se mi skvěle rozčesávaji jak mokré, tak suché vlasy. 

Poslední věcí, kterou jsem si objednala je kulma na vlasy Bauer HT53, kterou jsem si zamilovala.. Práce s ní je rychlá, během pár vteřin mám krásné vlny, které lehce zafixuju lakem na vlasy a drží mi klidně další dva dny.. Dříve jsem používala k dělání loken žehličku, ale tyhle, vyrobené kulmou se mi líbí mnohem víc. 


Tady se můžete podívat na porovnání
Delší mikádo z loňského října

A tohleto je letošní říjen.. 💕

Co na můj nákup říkáte? Jaké přípravky používáte vy? 


Pa Š. ❤

Komentáře

  1. Já používám My identity a je to znát :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že jsi vybrala hezky :) Já sama koukám dnes už jen po produktech bez obalu a kupuji šampony i kondicionéry od paní, která je sama vyrábí a jsem moc spokojená.
    Ta kulma vypadá moc hezky a tobě natočené vlasy moc sluší!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Skotsko - 2.část