Září v obrázcích

 Ahoj u nového článku! 

Září u mě začalo skvěle.. Čekal mě návrat do práce, do které jsem se už fakt těšila.. Měla jsem spoustu plánů.. Cílů.. A nikdy by mě nenapadlo, že mě ke konci září čekají jedny z nejtěžších chvílí v mém životě.. 

Ale celé září vůbec nebylo spatné.. Pojďte se podívat, co se u mě událo nového.. 


Tyhle podzimní cesty do práce fakt miluju.. Začínají být mlhy, ale odpoledne je ještě krásně teplo.. 



Pro přítele k narozeninám jsem se rozhodla namalovat obraz.. První, co jsem Vám ukazovala byl tužkou.. Nakonec jsem se rozhodla, že barvama to bude lepší.. 

Práce cca na 12 hodin.. 

A tady už je finále.. S výsledkem jsem celkem spokojená.. Bavilo mě to malovat.. A hlavně - přítel byl absolutně nadšený.. A to je pro mě nejdůležitější.. 

Mojí Pavlínce jsem koupila Svatební plánovací blok za úspěšně složenou autoškolu.. Svatba se pomalinku blíží a musíme zařídit milion věcí.. Zatím jsem teda vzornej svědek - nemyslíte?? 😆

S dětma jsme byli na dni otevřených dveří ve vojenských kasárnách.. Pro každého jsem si vyptala balonek.. Pána málem švihlo, když jsem ho poprosila, ať mi nafoukne 26 balónků... Ale děti měly radost.. 

Kamarádka chystala výstavu svých olejomaleb a akvarelů a já jsem tam chystala koutek z výtvarných prací našich školáků.. 

Koupila jsem si novej Mimi Balzám od Renovality.. Nedám na něj dopustit.. Je skvělý na suchá místa.. Mažu si s ním i starší odřeniny.. Krásně se potom hojí.. 

Tchýně měla narozeniny.. Pekla jsem jí roládu a věnečky.. Na věnečky mám recept od naší školní babičky - naší paní kuchařky v důchodu.. A lepší jsem snad nikdy nejedla.. 

Ale v den narozeninové oslavy - v sobotu - jsem ráno vezla tchána na zubní pohotovost.. U nás ji nemáme.. Nejbližší je v Olomouci.. Dostal zánět a otekla mu polovina obličeje.. 

 
V neděli jsme ji museli navštívit znova.. Tchánovi v sobotu rozřezali dáseň, dali mu tam drén.. V neděli to musel jet znova čistit..

Pozdní nedělní snídaně.. A já se pak divím, že se nevlezu do kalhot.. 😜🤣

Maxík.. To je tak strašně hodnej pes, že to snad ani není možný.. Takova čistá hodná dušička. ❤

Ani letos jsme nemohly vynechat Kunštát.. 


.. Hrnčířský jarmark



Prostě tohle miluju.. 


.. A byla jsem tam samozřejmě s mamčou ❤


Nejlepší topinka na světě.. To je taková dobrota, že se to ani nechce věřit.. Nikdy ji nevynecháváme.. A tušíme se na ni celý rok.. Jo.. Zní to divně, ale kdo neochutná, neuvěří.. 

Dostala jsem od kamarádky bednu těchhle míní dýní, které jsou tak strašně roztomilé 😍 Jsou to takoví drobci, že se vlezou do dlaně.. 

Naše nová keramika na vánoční jarmarky.. Prvních pár máme hotovo, ale ještě nás toho čeká spousta.. 




Moje Pavlínka

Přítel vařil.. A byla to ta nejlepší květáková polévka, co jsem kdy jedla.. 


Můj nový oblíbenec Idôle od Lancôme.. 😍🥰



Moje milovaná Tina mi 27.září odešla.. Absolutně náhle.. Nečekaně.. A vůbec jsem na to nebyla připravená.. V květnu měla teprve 7 roků.. 😔 

Tohle není zrovna nejoptimističtější zakončení článku, ale bohužel je to tak.. Posledních pár zářijových dní jsem nebyla ničeho schopná.. Spoustu lidí si řekne "však to byl jenom pes". Kdo ale psa má, nebo měl chápe, že to je, jak kdyby vám odešel ten nejdražší člen rodiny. Teď už je ji ale dobře, nic ji nebolí a netrápí.. 

Příště už doufám s veselejším článkem.. 🙂

Pa Š. ❤

Komentáře

  1. Super fotky :). Nádherně maluješ, wow :O! Júú, věnečky, děláš mi chutě :) jsi šikovná. Tý jo, těch hrnečků! Pejsek je moc roztomilý :) <3 pracuješ ve škole? :) Taky bych chtěla být jednou učitelka. Studuji druhým rokem Učitelství 1. stupeň.
    Odchod pejska mě moc mrzí :( chápu, že jsi z toho byla moc smutná. Jak říkáš, je to součást rodiny, člen... Drž se <3

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek, ty věnečky vypadají naprosto božsky! :D Jinak odchod pejska mě moc mrzí, věřím, že se přes to brzy dostaneš a bude to lepší <3

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ten obrázek, maluješ fakt pěkně! :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Pejska je mi moc líto, snad to brzy přebolí.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích