Říjen v obrázcích

 Ahoj, 

vítám Vás u nového článku za měsíc říjen. Opravdu si letošní podzim užívám. To krásné počasí, nádherné barvy.. Doufám, že to ještě chvilinku vydrží.. 

Teď už se ale podívejte na to, jaký byl můj říjen.. 

Konečně jsem vyzkoušela jídlo, které jsem poznala ve Skotsku, kdy Pavlínka uvařila Tikka Masala podle My Cooking Diary. ❤ A bylo to skvělé.. Fakt se recept musí dodržovat do posledního detailu.. Fakt to stojí za to.. 

Sbírala jsem ořechy a měla jsem k tomu dva pomocníky..

Od té doby, co mi odešla Tina se s těmahle lumpama snažím trávit co nejvíc času.. Nikdy nevíte, kdy je to naposledy.. 


Miluju podzim a podzimní dekorace.. 

S dětma jsme malovaly fáze jezení jablka, moc je to bavilo.. Hlavně, když dostaly jablko, které mohly jíst po částech.. Najednou na něj měly všechny děti takovou chuť, že by je snědly nejradši naráz.. 😄

Takové podzimní překvápko mě čekalo ve třídě ❤

Denisek.. Můj malej mazlík.. Vypadá sice jak největší voříšek, ale je to rasa Border teriér.. Ne, taky jsem to ze začátku nevěděla.. 😂



Poprvé jsem zkoušela vyrobit dýni.. Je trochu šišatá.. Ale navnadila mě ke tvoření dalších. 

Bonboniéra Lindt z Francie.. Oni ví, co mám ráda.. 

Krupice nemůže chybět.. Jedla bych ji denně, kdybych mohla.. 

Protože obraz jako narozeninový dárek sklidil obrovský úspěch, rozhodla jsem se mamce k Vánocům namalovat taky něco.. Na prvním je naše malá Tina, která nás v září opustila.. A na druhém bude Goro, který nám odešel už před třemi roky.. Uznávám, ze začátku to vypadalo všelijak, zvířata obvykle nemaluju, tak je nemám natrénované.. 

Ale s výsledkem jsem nakonec spokojená.. Je to naše Tinečka.. ❤❤❤

V říjnu jsem taky ochutnala ty nej.. Ale fakt nej čokoládové větrníky, co jsem kdy měla.. 

Viděly jste v Kauflandu tuhle akci?? Yenkee Candle za body?? Malá svíčka Vás pak vyšla na 299,- a velká na 349,-. Ulovila jsem dvě velké.. Vanilla & Almond Frosting a Citrus Gingerbread.. 

Hádejte, kde jsem po třech letech byla?? Jo. Zubař. A že jsem tam lezla.. 😅😂 30.listopadu jsem objednána na Stomatochirurgii na vysekání obou spodních osmiček.. Brrrr... 

Cestou do práce se promenádoval po silnici tenhle fešák.. Nic si z toho, že spěchám, nedělal.. Musela jsem úplně zastavit.. A počkat, až si tam - uprostřed té cesty - dodělá, co potřebuje.. 😄

Podívejte, co jsem si koupila za nádheru ❤ původně teda až na Ježíška.. Ale vydržela jsem to asi půl dne a už jsem je musela vyzkoušet.. 😂 72 nádherných uměleckých pastelek.. Koh-i-noor.. 

Objednávala jsem z Notina.. Především kvůli krému s hadím jedem pro mamku.. A taky jsem si něco přihodila.. Značku Missha miluju.. 

Konečně mi taky přišla fotokniha že Skotska.. ❤ objednávala jsem ji z EpmikFoto.. Mám od nich už fotoknihu z Aljašky a jsem s nima moc spokojená.. Občas se dá najít i celkem výraznej slevovej kód.. Tentokrát jsem to měla -40%.

Objednala jsem tam taky tyhle krásný magnety.. Nejen pro sebe, ale i pro mamku a pro bráchu k Vánocům.. 

Jeden dýňový víkend.. 

Už vypadají líp, než ten první pokus.. 

Dlouho v práci a přítel mi nachystal takovou dobrotu.. ❤

Jednou za rok míváme ve škole akci, která se jmenuje Jablíčkování.. Jedna že soutěží, kterou zde vyhlašujeme je soutěž o nejlepší cukrářský výrobek z jablek... Nebo jablek a švestek.. Jablek a hrušek.. Každý rok nějakou jinou obměnu.. Letos byla jen jablka a soutěžních vzorků se sešlo opravdu hodně.. 

To se pak člověk ani nezlobí, že odchází z práce až když je skoro tma.. 😄

Tak a tady mám pár dýní hotových.. O jednu můžete až do pátku 5.11. soutěžit na mé instagramové stránce Keramika.u.hrdlicek



Jo, zase mám novej parfém.. 

Objednávala jsem mamce k narozeninám parfém Moschino.. Tak sem si taky jeden do košíku přihodila.. 

Vlastně dva.. 😂 ale s tímhle jsem sáhla vedle, takže se vlastně ani nepočítá.. Ale ten vzoreček?! Pánskej Calvin Klein.. Láska ❤ asi vím, co budu kupovat na Vánoce.. 

S dětma v kroužku jsme taky vyráběly dýně.. A myslím, že se jim skvěle povedly.. 

Každý podzim máme ve škole taky akci, zvanou Dýňování, kde děti s rodiči zdobí společně své dýně.. 

Já jsem letos nevydlabávala, ale malovala.. Akrylovými barvami. 

Mamča měla narozeniny, tak nemohl chybět klasický máslový dort, který jí každ rok peču.. 

A na konci října, v době podzimních prázdnin jsme s mamčou strávily jeden den na Sv. Kopečku u Olomouce, kde jsme měly řezbářský kurz.. 

Kurzy pořádá Petr Eschler.. Má na zahradě krásný ateliér.. 

My jsme se s řemeslem teprve seznamovaly, tak jsme vyráběly anděla.. 

Práce na 6..7 hodin a každá máme jednoho bobíka.. 🤣 asi zůstanu u keramiky.. Ale byl to krásně naplněný den, který jsme si skvěle i s kamarádkama užily.. 

A tohle je pro tentokrát vše. Doufám, že se Vám článek líbil. Budu moc ráda za každý komentář, který mi tu necháte.. ❤


Pa Š. ❤

Komentáře

  1. Nádherné fotky. :) A moc krásně maluješ! To nemá chybu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi opravdu nabitý měsíc :)! Jablíčka jsou nádherná! Kolikátá je to třída? Také miluji kašičku <3 pejsek je úžasný, jsi moc šikovná! Já miluji z cukrárny brambory. Nejlepší mají u nás ve městě :) Chudáku, se zubaři mám zkušenosti, x let rovnátka, 3 zdravé zuby venku.. Ať to bolí co nejméně. Miluji večerní oblohu, moc ráda ji fotím <3 :) jste moc šikovné! Určitě by vám šlo i řezbářství :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké momentky, které krásně shrnují měsíc. :) Mám moc ráda tento typ článků!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně maluješ, to je super! A Calvin parfémy znám oba a voní moc hezky:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích