Vánoční dárky pro ženy

 Ahoj, vítejte u nového předvánočního článku. Dnes na adventním věnci zapalujeme druhou svíčku.. Vánoce jsou tu co by dup a Vám chybí inspirace? Třeba Vám pomůžu s výběrem dárku já. Obecně se mi pro ženy vybírá dárek mnohem lépe, ať už se jedná o mamku, babičku nebo kamarádku. 

Pojďte se podívat, jaké dárky jsem vybrala. 

1. Šperk. 

Komu se nelíbí, když dostane jako dárek krásný šperk? A vybírat přece můžete z tolika různých. Mě poslední dobou baví šperky s perlami. 


2. Krásná kabelka

Udělá radost snad každé ženě. Kvalitní a dokonce i drahé kabelky najdete za zlomek ceny na Vinted. V této aplikaci strašně ráda nakupuju a podařilo se mi tu ulovit už několik skvělých kousků. 


3. Vlastnoruční výroba. 

Ať už zvolíte pletenou šálu, poslední dobou populární macramé, nebo snad něco šitého, Váš blízký tohle určitě ocení více, než cokoliv kupovaného. A že nevíte, jak na to? Není nic jednoduššího, než najit si návod na YouTube. Já jsem se podle YouTube naučila celkem obstojně hrát na ukulele. Tak proč Vy byste se podle návodu nenaučily uplést šálu? :) a pokud si na to netroufáte ani tak, podpořte drobného prodejce na Fler.cz.

4. Hodinky

Ať už zvolíte klasické, nebo chytré hodinky, je to vždy krásný dárek. Už dávno neplatí, že chytré hodinky musí být jen nehezké silikonové. Dnes se dá vybrat mnoho krásných modelů. Já si třeba Ježíškovi píšu o tyhle:

5. Kosmetická taška i s výbavou. 

 Zjisti si, jakou kosmetiku používá a udělej jí zásobu. Krémy, rtěnky, oční stíny, řasenky a tužky na oči.. Na výběr je toho tolik..  Tuhle tu najdete na Fler u prodejce Alon. 

6. Kuchařka

V knihkupectvích je jich nepřeberné množství, každý si příjde na své. A od nějaké influencerky? Mě třeba baví kuchařky od Kamu, nebo od Cat and Cook. 

7. Keramická sada nádobí. 

Nebo jen originální hrnek. Pokud nevíte, kde hledat ty opravdu originální, opět Vás dokážu na Fler.cz. Mrkněte třeba na mou oblíbenou Keramika Klubko. 

8. Kniha

Detektivka, životopisná, romantická.. Co jen vybrat? Za mě je kniha dárkem, který mi pod stromečkem nemůže nikdy chybět. 



9. Difuzér

Moderní náhrada aroma lamp, který se hodí do moderního interiéru. Tento najdete na 4home.cz.

10. Kontaktní gril. 

Bez něj si své fungování v kuchyni už nedokážu představit. Maso nebo zelenina je perfektně připravené během několika minut. 



11. Podpoř její zájmy. Ráda třeba kreslí, nebo maluje? Pak je podle mě geniálním dárkem umělecká sada. Třeba těchto nádherných pastelek. Najdete je na radostpromaminku.cz.



12. Horkovzdušná fritéza

Tohle je pomocník, který nadchne každého, kdo se zajímá o zdravý životní styl, nebo i toho, kdo chce jist zdravější varianty pokrmů. V horkovzdušné fritéze můžete připravit smažená jídla za použití minima oleje. Tuhle mám doma já a jsem  s ní moc spokojená. 



13. Forma na bábovku. 

Naprosto nádherné jsou od firmy Nordic Ware. 


14. Udělejte společně dobrou věc. 

Darovat peníze potřebným je krásná věc, která má smysl. Oblast zájmu stačí jen vybrat. Podpořit můžete třeba útulek. Nejen finančním darem, ale také koupí třeba charitativního kalendáře. Stačí jen hledat. A pod stromeček pak ukryjte darovací kartičku se jménem obdarovaného. Můžete navštívit třeba https://eshop.dog-point.cz/.

15. Parfém

Ani v dárcích pro ženy nemůže chybět parfém. Miluju, když ženy krásně a smyslně voní. Tenhle je třeba můj nejoblíbenější. 

Tak co, nechali jste se inspirovat? Co kupujete na Ježíška vy?? 


Doufám, že se Vám článek líbit a budu moc ráda ta každý komentář. 


Pa Š. ❤


Komentáře

  1. Naprosto s tebou souhlasím. Dárky pro ženy jsou o hodně jednodušší než pro muže :D Mamce dávám nejen zarámované fotky, které jsem vyfotila, ale také knížky. Líbí se mi stejný žánr jako jí, takže si ji koupím vlastně i pro sebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle máme úplně stejně.. :D mamka čte taky stejný žánr jako já, takže si vzájemně kupujeme a vyměňujeme.. :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích