Londýn - Ateliéry Harryho Pottera ❤

 Londýn - druhá část.. ❤

  Ráno jsme si trochu pospaly, protože nás dnes čekal vrchol našeho výletu a taky vlastně jeho důvod - návštěva ateliérů, kde se natáčel Harry Potter. Já - jako největší fanoušek jsem tohle prostě musela zažít. A jedním slovem to bylo - kouzelné. 

Návštěvu jsme měly naplánovanou na 16 hodin. Počítejte ale s dostatečnou časovou rezervou, protože dostat se z centra až na místo, odkud Vám jede autobus do ateliérů zabere fakt hodně času. Navíc nemáte jistotu, že se do autobusu dostanete hned napoprvé, protože do ateliérů proudí davy a davy mudlů. 

Vstupenky jsem kupovala na oficiálních stránkách Warner Bros. Dejte si na to opravdu pozor, protože je mnoho dalších - oficiálně se tvářících - stránek, které vstupenky do ateliérů přeprodávají a na kterých Vás nákup vstupenky přijde mnohem dráž. 

Myslete také na to, že o studia Harryho Pottera je veliký zájem a vstupenky bývají vyprodané.

Vstupenky je nutné zarezervovat na konkrétní datum a čas. V ceně vstupenky je také doprava autobusem do ateliérů. 


Při příjezdu do ateliérů procházíte alejí z hůlek.. No, byla jsem samozřejmě u vytržení... A to byl jen začátek toho, co nás v ateliérech čekal. 


     Pojďte se podívat na střípky z ateliérů.. Bylo to skvělé a jestli nad návštěvou alespoň trošku uvažujete, neváhejte. Opravdu to stojí za každou utracenou libru. 



















Byli jste někdy v ateliérech Harryho Pottera? 

Jak se Vám můj výlet líbil? 

Napište mi do komentáře.. ❤


Š. 💋

Pa ❤ Š. 

Komentáře

  1. Musel to být velký zážitek :)

    OdpovědětVymazat
  2. V ateliérech jsem zatím nikdy nebyla, ale máme to letos plánu! Zrovna teď máme Harryho doma i rozkoukaného :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Skotsko - 2.část