Co mi přinesl Ježíšek

     Přeju Vám krásné dopoledne..pro někoho volné, pro někoho už bohužel pracovní.

    Jak jste si letos Vánoce užili? :) Odpočinuli jste si? 

   Já upřímně ani ne. :D Dneska je snad první den v klidu.. den, kdy nikam nemusím a můžu si ho zařídit podle sebe. Strašně ráda jsem navštívila své blízké, měli jsme krásné Vánoce, ale upřímně, už jsem potřebovala chvilku klidu a nicnedělání. :) 

    Stejně jako každý rok, i letos netrpělivě nakukuju na své oblíbené blogy a čekám na články "co jsem dostala k Vánocům" :D ...ráda se koukám, co kdo dostal. Inspiruju se, co si zase příště koupím. :D 

     Proto je tu tenhle článek i ode mě. :) 

     Letos jsem absolutně nevěděla, co si k Vánocům přát. Vždycky říkám, že co chci, koupím si sama během roku, a to, co si nekoupím, protože to stojí moc peněz, mi nekoupí ani nikdo jiný.. Právě proto, že to stojí moc peněz. :D Rozumíte mi, že. 

    Nakonec (pod nátlakem mých blízkých :) ) jsem si vybrala fitness náramek Honor Band 5. Chytré hodinky mám už asi troje, ale žádné z nich nejsou příliš kvalitní a neplní svou funkci tak, jak by měly. Proto jsem dlouho vybírala a hledala, až jsem se rozhodla právě pro tyhle. 

     Nepřetržitě monitorují srdeční tep, můžete si vybrat z několika druhů sportů, kdy Vám náramek bude zaznamenávat Vaši fyzickou aktivitu, má také plno dalších funkcí jako třeba  upozornění na zprávy, hovory,... funkci hledání telefonu (což se mi celkem často hodí) :) ..můžete taky využít dálkové ovládání na fotoaparát i na hudbu.. No prostě popisek zní výborně, hodinky se mi moc líbí a jsem s nima zatím moc spokojená. 


     Jako bonus, o kterém jsem nevěděla jsem dostala bezdrátová sluchátka, nad kterýma jsem poslední dobou přemýšlela. :) 
     Testuju je od Vánoc a od té doby jsem je ještě pořádně nevyndala z uší. :) sedí moc dobře, kvalita zvuku je trochu horší než u mých klasických velkých sluchátek, ale to jsem očekávala. V porovnání s cenou hrají moc dobře a na sport jsou ideální. 

     Dostala jsem parfémovanou vodu od Lanvin - Modern Princess v krásném flakonku, který svým tvarem připomíná právě princeznovské šaty. Nádhera. Zjistila jsem, že jakmile je v parfému frézie nebo jasmín, je to pro mě láska. ❤ Takže tady se Ježíšek trefil na 100%. 


     Od budoucí švagrové jsem dostala tričko s motivem, který jsem si sama nakreslila právě na mé vizitky. Perfektní nápad, který moc oceňuju a strašně mě potěšil. :)

     Dostala jsem také další kousky do sady od keramiků Vyoralových, které úplně zbožňuju. ❤ Tohle je u mě sázka na jistotu. A moje maminka to moc dobře ví. 


    ...ta máselnička je prostě kouzelná, že? Měla jsem na ni zálusk už pěkně dlouho. :)


     Dostala jsem taky dvě kabelky, jednu (petrolejovou) jsem si vybrala v C&A a druhá byla překvápko, ale moc se mi líbí. 



     Jako každý rok nesměly pod stromečkem chybět nějaké knížky. Vybírala jsem si je sama. Kdo čte moje články "Knihy přečtené za...", tak ví, že Chris Carter je moje nová závislost. :) a Robert Bryndza je taky moc fajn.  Už se těším, až dočtu to, co mám rozečtené a vrhnu se na to. (Kanibala jsem dala hned během Štědrého večera.. Nemohla jsem odolat). 

     Ježíšek mi taky přinesl kontaktní gril, který jsem už dlouho chěla a tlakový hrnec, ve kterém se bojím vařit. Asi budu muset vygooglit nějaká moudra a dám mu šanci. :)

     Co mě moc mile překvapilo a z čeho mám obrovskou radost jsou lístky na cestovatelské besedy. Dostala jsem tři. Na Jirku Kolbabu - Norsko - oslava přírody, který je v Olomouckém kině Metropol hned 23.ledna, dále zase na Jiřího Kolbabu - Poklady Aljašky a západní Kanady 15.dubna opět v Olomouci (na tohle se strašně těším) :) a na mého oblíbeného prince Ládíka - Ladislava Ziburu - Pěšky mezi buddhisty a komunisty. 18.února v Olomouci. :)

... A ještě jsem dostala plno kosmetiky a dobrot, které mě potěší úplně vždycky. :)




Ještě nechci zapomenout na fotku stromečku ❤🎄 


   ...a můj pokus o první Vánočku. 


    A to je pro tentokrát vše. Děkuju, že jste dočetli až sem a pokud máte podobný článek na Vašem blogu, dejte mi do komentáře odkaz, moc ráda na něj kouknu.

Š. ❤




Komentáře

  1. Vidím, že sdílíme nejen vášeň pro čokoládovou pěnu, jak jsem zjistila z tvého komentáře u mne, ale i vášeň pro Cartera :). A taky jsem dostala k Vánocům fitness hodinky (já u nás poměrně osvědčený Garmin). Pár fotek vánočních dárečků mám tady - https://veverkoviny.blogspot.com/2019/12/vanocni-stripky.html . Budeš vítána, když ke mně znovu nakoukneš :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích