November in pictures

     Dobré ráno,
konečně tu máme prosinec a rovnou i první adventní neděli. Počasí už u nás konečne začíná vypadat trošku zimně.. 

 Pro mě je konec listopadu a začátek prosince naprosto šílený..ale stejně tuhle dobu miluju. :) 

 Letos jsem konečně nenechala nákup dárků na poslední chvíli, takže s klidným svědomím můžu říct, že skoro všechny dárky mám buď nakoupené, nebo alespoň vymyšlené. Jediný problém mám s výběrem dárku pro sebe. :D Každý se mě ptá, co bych si k Vánocům přála.. A já prostě nevím. Co si přejete od Ježíška Vy? :)

   Teď už se můžete jít podívat, jaký byl můj listopad.. 


  V mojí oblíbené kavárně Delicana v Přerově. Tentokrát jsem si nedala Red Velvet (jako pokaždé), ale dala jsem šanci něčemu novému. Mango dortík mě malinko zklamal...ale Red Velvet tam mají bezkonkurenčně nejlepší.

 V Berouně jsem si oblíbila kavárnu JAKOBY. Máme ji kousek od školy a ty polévky, co tam vaří?! To je dobrota. Nevěřila bych, že můžu být tak nadšená z hráškové nebo brokolicové..

 Asi mám vybraný nový parfém. Idole od Lâncome je láska. Strašně mi připomíná Miracle! Oh So Magic! kterou mi přestali vyrábět. 

V knihkupectvích mě zaujala tahle novinka.. Četli jste ji někdo? 

    Já blbec jsem si nechala brýle v posteli a sedla jsem si na ně. :D Naštěstí se mi povedlo sehnat náhradní nožky. Sednutí za 500,- :D
  Jela jsem do Berouna na dvě zkoušky, které jsem úspěšně zvládla, tak jsem se cestou zpět odměnila v PAULovi.. 
Tahle karamelová Tartaletka je prostě dokonalá. ❤

    Snad po 20ti letech jsem vyhrála 300,- To bylo štěstíčko.. :)

      Bohužel jsem kvůli škole propásla jarmark, kam každý rok jezdím a dávám výrobky na prodej. Tady mám aspoň fotku mojí keramiky.. :)
..byla jsem moc překvapená, když jsem se dozvěděla, že se prodalo skoro vše. ❤

     Taky jsme s dětma ze školy byli v kině na pohádce Sněžný kluk. Už dlouho jsem neviděla tak krásnou pohádku. I slzička ukápla..nejen mě. 😊

     Ve škole jsme měli vánoční focení, nemůžu se dočkat, až budeme mít hotové fotky. Budou nádherné. 

    Vánoce jsou už fakt za rohem.. To mi vždycky dojde, když v Costa coffee mají vánoční kelímky. A tenhle je naprosto dokonalej.  ❤

       A poslední fotkou (s lehce neurotickým výrazem) se s Váma loučím. (Jedu na zkoušku z psychologie, tak mi držte palce) 😊


       Užijte si advent, nestresujte se tím, že nemáte jedinej dárek, ani napečeno 186 druhů cukroví..a ani uklizeno a umytá okna.. O tom to přece není. ☺

Pa Š. ❤



Komentáře

  1. Tak to jsme dvě, které mají největší problém vymyslet něco pro sebe :D Každý rok si s přítelem posíláme seznam a letos jsem ho vymýšlela opravdu pěkně dlouho a stejně tam mám nejvíce knih :D
    Teda ty brýle mě mrzí, to musela naštvat, a ta tartaletka vypadá dobře, také mám ráda dobroty z Paula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky jsou pro mě taky jasná volba :) jediné, co mě štve je, že bych chtěla skoro každou :D

      Vymazat
  2. Kafíčko od Costy mě hrozně láká, mají dokonalé obaly. :) Jinak ty brýle, to je škoda, ale třeba si dáš větší pozor, alespoň to si vždy sobě říkám, když se mi něco stane omylem. :) Každopádně je hlavní, že to byly jen nožičky...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jarní Wish List

Péče o vlasy

Březen v obrázcích